Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Egy kis lelki dolog-Saját film

2010. július 22. 10:07 - Warrior

Sziasztok.

 

Írok, mert éppen a facebook-on egy nagyon jó barátommal folytatunk eszmecserét a blog lényegéről. Arról, hogy mennyi belső dolgot oszthat meg az ember idegenekkel. Itt vagyok például én. Vajon miért kezdtem el blgot írni? Egy rész azért, mert szeretek írni, másrészt azért mert meg akartam osztani a gondolataimat azokkal, akik kíváncsiak rá. Ebbe mi fér bele? Szerintem bármi. Én itt is önmagamat adom. Nem állítok olyan dolgokat, melyek nem igazak. Olyat soha nem írok, amik nem történtek meg.

Azzal néha gondban vagyok, hogy a belső érzéseimet mennyire osszam meg veletek. És az előbb említette barátommal, akivel beszéltem a facebook-on, mondott egy nagyon érdekes dolgot. Nevezetesen azt, hogy az ember a nagyon bizalmas dolgokat, vagy nagyon közeli barátjával osztja meg, vagy teljesen idegenekkel. Az előbbiek, nem akarnak ártani, az utóbbiak pedig nem tudnak.

Ez igaz!!

Sokszor gondolok arra, hogy mi lenne, ha viccesebben fogalmaznék, de én így írom a blogot, ahogy írom. Nagyon hangulatfüggő a dolog. Van, amikor nincs is kedvem írni.

Mostanában fel vagyok dobva. Tudjátok, legénybúcsú, aztán esküvő!!! Ez minden ember életében nagyon fontos esemény.

 

Egyébként a film forgatókönyvem is készen van. Mindig ígértem, hogy írok róla, és eddig titokban tartottam. Most már itt az ideje, hogy néhány dolgot eláruljak róla.

Szóval a történet arról szól, hogy egy üzletembert adócsalád gyanújával hét hónapra előzetes letartóztatásba helyeznek és a börtönben mi történik vele. Hogyan alakul át, hogy túlélje. Miken megy keresztül. Nagyon kemény történet, de nagyon tanulságos és komoly mondanivalója van. Jövőre szeretném elkezdeni a forgatást. Egy rendező barátomnak, már oda is adtam. Most olvassa. Kb. két órás film lesz belőle. És bátran állíthatom, hogy az utóbbi idők egyik legizgalmasabb és legkeményebb magyar mozija lesz.

A film címe, az lesz, hogy „A POKOL GLADIÁTORA”.

Persze nagyon sok pénz kell hozzá. Az elkövetkező időt arra használom, hogy pénzt szerezzek hozzá. Ha ebben tudtok segíteni, az nagyon jó lenne.  Szponzort akarok keresni hozzá, bár biztos nem lesz könnyű. De, hát mi könnyű? Megszületni sem volt az! Mindenképpen megcsinálom. Addig nem nyugszom, amíg nem sikerül. Mert tudom, hogy nagyon sikeres lesz.

Egy igazi kemény dráma egyébként a film. Nagyon szeretném 2011decemberében bemutatni. Vagy 2012 januárjában, amikor a filmszemle van.

Majd fogok bővebben is írni róla. Főleg, ha elkezdődik a forgatás. Arról részletesen beszámolok. Biztos, hogy érdekes lesz.

Egyelőre ennyit a filmemről. Folyamatosan beszámolok a részletekről.

 

Lassan befejezem. De hamarosan ismét írok.

 

Sziasztok.

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr562168087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása