Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Filmezés-Jitsu verseny

2010. október 24. 23:23 - Warrior

 

 A BRAZIL JIU-JITSU HÁZI VERSENYEN

 

Sziasztok.

 Írok megint. Megpróbálok rendszeresen írni, mert úgy látom az a jó. Éppen most jöttem meg egy forgatásról. Angelina Jolie filmjében játszom. Katona vagyok benne. A történetről nem tudok sokat, de biztos jó lesz, hiszen Hollywoodi produkció.  Eléggé statiszta szaga van, annak, amit csinálok a filmben. Nem szoktam statisztaszerepeket vállalni, de csak azért vállaltam, mert mégiscsak egy komoly mozi film lesz, és Angelina Jolie rendezi.

Megismerkedtem néhány remek sráccal, akik szintén szerepelnek benne. Úgy, hogy valami előnye csak lesz. Majd írok róla még bővebbet. Még egy párszor kell mennem.

 

Egyébként nem sok minden van. Agyalok sokat azon, hogyan gazdagodhatnék meg. Eddig még nem  jutott eszembe, hogyan lehetséges ez. Mert nagyon szeretnék gazdag lenni.  Nem tudom, ti hogyan vagytok vele, de szerintem a sok pénz még senkinek sem ártott meg. Nekem aztán hiába mondják, hogy a sok pénz, megváltoztatja az embert. Én lehetetlennek tartom, hogy engem megváltoztasson. Miért lennék más? Én voltam, már fent is és lent is. Tudom értékelni az életet, akkor is, ha nagyon jó. Én nem felejtem el, hogy milyen volt, amikor nagyon rossz volt.

Igazság szerint nem nagyon panaszkodhatok, hogy nincs pénzem, mert eddig nem túl sokat tettem azért, hogy sok legyen. Ha éjjel nappal dolgoznék, és nem lenne, akkor panaszkodhatnák, de így. Csak magamnak köszönhetem, hogy még nem vagyok gazdag. Ha változtatok a hozzá állásomon, akkor biztos megjön az anyagi siker. Csak talán még nem határoztam el igazán.  De el fogom.

 

Egyébként kaptam egy felkérést, egy angol filmben is. Persze először csak castingra (szerepelő válogatás) kell mennem. Bízom benne, hogy beválogatnak. Az angolt gőzerővel tanulom. Az elengedhetetlen egy nemzetközi film karrierhez. Elvárják az embertől, hogy folyékonyan beszéljen angolul. Úgy, hogy rajta vagyok a dolgon. Bár itthon annyira nem könnyű, mintha az ember olyan környezetben lenne, de ez nem veszi el a kedvemet.  Most amikor Amerikai filmben játszom, látom csak igazán, hogy mennyire fontos az angoltudás.

 

Egyébként  voltam Gracie Barra házi versenyen is. Nagyon jól ment a küzdelem, bár egy ponttal kikaptam. De csináltam, néhány olyan technikát és dolgot, amit azelőtt nem. És lehet, hogy ez kívülről nem látszott, de én éreztem. Úgy, hogy fejlődöm, ha lassan is. Bár van, amikor gyorsabb a fejlődés és van, amikor lassabb. Hogy min múlik arra még nem jöttem rá.

 

Lassan befejezem, mert úgy is hamarosan jelentkezem. Legkésőbb egy héten belül, de lehet, hogy hamarabb.

 

Sziasztok.

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr442396385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása