Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Új év!! Célok!!

2011. január 05. 14:02 - Warrior

 

ZÁHONYI ANDOR - LÉGY A MÉDIA RÉSZE

FŐSZEREPLŐ - DURKÓ ZOLTÁN

 

Sziasztok.

 

Elég régen jelentkeztem ennek oka, hogy internet problémáim voltak. Szerencsésen megoldódott a helyzet így mehet minden tovább a neten. A jövőben megpróbálok sűrűbben írni, mert megérdemlitek. Olyan hűségesen olvassátok a rólam szóló eseményeket és mindent, amit írok, hogy magasabb fokozatra kapcsolok.

 

Azzal kezdem, hogy itt az újév. Új tervek, új célok és minden új. Én leírom nagyvonalakban, hogy mi az, amit szeretnék az újévben elérni, illetve milyen célokat tűztem ki.

Az első célom, hogy a Brazil Jiu-Jitsu EB-n, ami Portugáliában lesz Január 30-án, nyerjek. Eddig négy alkalommal voltam a z EB-n. Első alkalommal nem nyertem, második alkalommal negyedik helyezést értem el, utána két alkalommal voltam harmadik és idén ki szeretném hagyni a második helyet és Európa bajnok akarok lenni!! Sőt a megfogalmazás nem jó, mert Európa bajnok leszek! Tehát ez az elsődleges cél.

A második célom, amit nagyon komolyan veszek a saját filmem. Egyelőre titokban tartom a történetet is és a címet is, de hatalmas „durranás” lesz. Fokozatosan adagolom a filmről a híreket. Készül a honlap és a Facebookon is lesz saját oldala. A forgatókönyv kész. A gyártásvezető most csinálja a költségvetést, ami nagyon komoly összeg lesz. És azután indul a kemény munka pénzt szerezni a filmhez. Előzetes becslésem szerint a film költségvetése 200 Millió forint. Plusz-mínusz 50 Millió forint. Ennyi kell hozzá.

Igazi jó magyar film lesz. Én játszom az egyik főszerepet benne, de természetesen lesznek benne nálam komolyabb színészek is. Lesz benne rengeteg humor, és komoly mondanivalója is lesz. Szóval az elkövetkező időszak a szponzorkeresés lesz. Mert kizárólag szponzori támogatással akarom összeszedni a pénzt. Gyakorlatilag én leszek a producere is a filmnek.Tisztában vagyok vele, hogy nem könnyű összeszedni a pénzt egy mozi filmre, de én nagyon bízok a filmemben. Hiszek a történetben!! Lehet, hogy azért mert, a saját „gyerekem”. De igaz sikerfilmre számíthattok. Tudom, hogy sokat beszélek róla, de ez azért van, mert nagyon szeretném megcsinálni. 

Hát így hirtelen ennyi a főbb cél. Persze vannak kisebb célok is, de azokat, most nem említem meg. Mert ugye tudjátok a célok a legfontosabbak. Ha van cél, akkor van miért küzdeni. És olyan célt válasszatok magatoknak, amiért akartok küzdeni. Ha már a fejedbe veszel valami és leírod, hogy el akarod érni, az út egy részét már megtetted.

Ezt tapasztalatból mondom. Nekem soha nem volt olyan, hogy valamit ne értem volna el, amit úgy igazán kitűztem magam elé. Hangsúlyozom igazán!!Azt jelenti, hogy határozottan kijelentettem, hogy márpedig ezt megcsinálom!! De úgy jelentettem ki, hogy kétségem sem volt, hogy sikerül!! Az soha nem számított, hogyan fogom elérni. Az közben alakult. Csak a cél a lényeg, hogy ott lebegjen a szemünk előtt. Ha igazán ott van a szemetek előtt, akkor minden út arra fog vinni.

 

Lassan befejezem az újévi „észosztásomat”. Kívánom, hogy mindenkinek jobban teljen a 2011-es év, mint a 2010-es.

Tehát boldog új évet!!

 

Remélem tetszett a rövidfilm, amit egy évfolyamtársam Záhonyi Andor készített az én főszereplésemmel. Címe - Légy a média része

 

Hamarosan jelentkezem.

 

Sziasztok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr312562479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása