Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Elszántan a filmemért!

2011. március 02. 21:12 - Warrior

Sziasztok.

 

Ismét írok. Már régen írtam. Kaptam is érte eleget. Úgy, hogy megint itt vagyok. Persze nem csak kényszerből ragadtam „tollat”:DAz igazság az, hogy a filmem ügyében alakulnak dolgok. Pontosabban történt egy kis előre lépés. Mégpedig az, hogy készen van a költségvetés. A gyártásvezető megcsinálta. Pontos összeget most nem írok, de amolyan tipikus magyar film költségvetés. Elég sokba kerül, mondhatni milliós nagyságrendű. De hát azt tudnotok kell, hogy a filmkészítés nagyon drága dolog. Olyan dolgokra kell költeni, amire nem is gondoltok. De, és ezen van a hangsúly, MINDENKÉPPEN MEGCSINÁLOM!!!

 

Minél jobban úgy tűnik, hogy nehéz, annál elszántabb vagyok, hogy megcsinálom. Most, hogy már tudom, hogy mennyibe kerül, mehetek a szponzorokhoz. Ugyanis szponzori pénzből fogom megcsinálni. Mert, ha például az egyik szereplő teszem fel Red Bull energia italt iszik a filmben, akkor a Red Bull fizet ezért. Legalább is remélem. Elég sok céget meg fogok keresni a film ötletemmel az elkövetkező időszakban. Elküldöm nekik a film szinopszisát és a szponzori ajánlatomat. Aztán meglátjuk.

Az Üvegtigris 3-ban, (amiben szerepeltem), is voltak szponzorok. Biztos láttátok a Szentkirályi ásványvizet, egy Laptop márkát, hogy a sörről ne is beszéljek, úgy hogy meglehet nyerni cégeket filmnek. Egyébkánt az Üvegtigris 3. része 320 millió forintból készült. Az én filmem nem fog ennyiből, de komoly a költségvetés itt is.

Ja és egyébként megkerestem a Budapestfilm Kft-t az ötletemmel. Azt szeretném, ha ők forgalmaznák a filmet. Hétfőn megyek hozzájuk tárgyalni és persze szeretnék egy kereskedelmi tv-t is megnyerni a projektnek. Egy barátom összehoz egy RTL KLUBOS ismerősével.Hát egyelőre itt tart a projekt. Nem lesz könnyű véghezvinni, de amikor beülök a saját filmem premierjére a  moziba, az minden fáradságért kárpótolni fog. De nem is tudom, hogy miért beszélek fáradságról, amikor élvezet az egész filmkészítési folyamat.

 

Egy biztos, hatalmas film lesz!! Igazi közönség film, nem olyan művészfilm, amit pár százan néznek meg.A múltkor is azon gondolkodtam, hogy ott van például a Herendi Gábor. Tudjátok ő rendezte a Valami Amerika című filmeket. Ő például eredetileg fogorvos. A filmművészeti egyetem rendezői szakjára nem vették fel. Azt hiszem három alkalommal jelentkezett.Szóval, ha egy fogorvos tud filmet készíteni, akkor én is. Nem igaz? Nem azért, mert lebecsülöm a fogorvosokat, és a Herendi Gábort tisztelem. De, ha ő csinál filmet, akkor én is!!

Úgy, hogy most ezen leszek.

Hát egyelőre ennyi!!

 

Hamarosan megint írok.

 

Sziasztok.

 

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr452705538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása