Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Film szponzor keresés!

2011. március 09. 14:50 - Warrior

Sziasztok.

 

Nos, megkezdtem a filmemhez a szponzorkeresést. Nem mondom, hogy könnyű feladat lesz. Sorba keresem meg a cégeket, hogy a filmben belerakom a terméküket, logójukat és ezért támogassák a filmemet. Eddig megkerestem a REIFEISEN BANKOT, A MASTERCARDOT, A SZENTKIRÁLYI ÁSVÁNYVIZET, A TV 2-ŐT, ÉS A T-HOME-OT.Elküldtem nekik az ajánlatomat és film történetét bemutató film szinopszist. Volt olyan cég, aki válaszolt és mondta, hogy természetesen átnézik az ajánlatot és jelentkeznek. Hát várom. A TV 2-től az általam megkeresett ember azt válaszolta, hogy az év első felében nem szándékoznak Co. produkciós partnerként beszélni egy filmbe sem. Az év második felébe keressem. Úgy, hogy ezt fogom tenni.

 

A Budapestfilmet is megkerestem. Ők szokták a filmeket forgalmazni és én azt szeretném, ha a filmemet ők forgalmaznák. A Kalandorokat, amibe szerepeltem ők forgalmazták. Megbeszéltem az egyik illetékessel, hogy miről van szó. Elvittem neki a forgatókönyvet és azt mondta elolvassa, majd jelentkezik.Itt tartok eddig. Nem könnyű és nagyon lassú munka ez az egész folyamat. 190 Millió forintot összeszedni egy filmre, gondolhatjátok milyen munka!?De hiszek az általam kitalált történetben! Persze lehet, hogy ezzel csak egyedül vagyok, de nem baj. Merek egyedül maradni az ötletemmel!

 

Valamiért úgy érzem, hogy akkora siker lesz, amilyen siker még nem volt Magyar film. Lehet, hogy elfogult vagyok, lehet, hogy egy kicsit túlzok, de egyszerűen hiszek benne. Nem lehet tudni, hogy miért. Ezt csak érzi az ember. És én nagyon érzem!!Az előbb elküldtem a PORR-kft-nek is az ajánlatot. Ez a cég volt az egyik szponzora az Üvegtigris 3-nak.Néha aggódom, hogy lehet, hogy kizárólag az ismeretség számít. Aztán elhessegetem az ilyen gondolatokat és arra gondolok, hogy amikor majd megérkezem a vörös szőnyegen a premierre, akkor nevetni fogok az egészen! Nevetni fogok a mostani nehézségeken.

Csak ez a várakozás nagyon nehéz. Mindig idő telik el, amíg döntenek és azt olyan nehéz kivárni. Elhatároztam, hogy hosszú távú „küzdelemre” állok be. Ha nem ad az egyik szponzor, akkor ad a másik! Ha nem ad senki, akkor keresek olyat, aki ad!! Ha kidobnak, az ajtón bemegyek az ablakon!! Ennek a filmnek el kell készülnie!!  Nem adom fel, mert a moziban akarom látni a művemet. Biztos furcsa nektek, hogy állandóan erről írok, de ilyenkor magamban is megerősítem, a dolgot. Az hogy megosztom másokkal is a tervemet és írok az elszántságomról, nagy erőt ad! Legalább mire elkészül film, akkora reklámja lesz és annyian fogják várni, hogy elkerülhetetlen lesz a siker!!

 

Itt tartok most. A legnehezebb résznél. A pénzszerzésnél. Senki sem ad könnyen pénzt. Állami pénzre nem számítok, mert befagyasztottak minden film tervtámogatást, az MMK-ban. Magyar Mozgókép Közalapítványban. Nekem amúgy sem biztos, hogy adnának, mert ez az első saját filmem.Egyébként képzeljétek el a HBO mozi csatorna pályázatot hirdetett film sorozat ötlet írására. Én kitaláltam egy ötletet és elküldtem nekik, azokkal az alaki követelményekkel, ahogy meghirdették. Ha teszik nekik, akkor megbíznak, hogy írjam meg a forgatókönyvet is. Március végén lesz a döntés.

 

A másik filmes projektem, hogy szerepelek a Keanu Reeves filmjében. Ez már a második Hollywoodi film lesz, amiben szerepelni fogok. Nagyon örülök a dolognak, mert jól fog mutatni a filmográfiámban. Nagy szerepem biztos nem lesz, de ahogy színész körökben mondják, nincs kis szerep csak kis színész!És azért biztos jó lesz. Hogy mi a szerepem még nem tudom. Április 18-19-én forgatok.

Hát egyelőre ennyi. 

Hamarosan jelentkezem. 

Sziasztok.

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr502724957

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása