Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A videóimról

2011. április 16. 20:54 - Warrior

Sziasztok.

 

2011-04-13 SZERDA 

Már elég késő van, de valahogy írhatnékom van!! Természetesen az általam készített videó egy kicsit megkavarta az állóvizet!! De erre számítottam!! Biztos voltam benne, hogy többen jelzik, hogy nem jó, hogy látszanak a felvételeken! Pedig csak úgy rakom fel, ha engedélyt kérek tőlük a megjelentetésre!! A videón láthatjátok a piros ruhás srácot, aki tiszta hó!! Ő kifejezetten kérte, hogy minél több helyen lehessen látni a felvételt róla!!

Akinek az arca látszik, attól általában engedélyt kérek. Ez az egész persze érzékeny dolog. Tisztában vagyok vele!! Amikor valaki kijózanodik, utána szembesülni azzal, hogyan viselkedett tök részegen! Biztos szégyelli magát!!De én így harcolok az alkohol pusztító hatása ellen!! Mert nagyon nem szeretem az alkoholt és az alkoholos embereket!!Ez olyan, mint amikor valaki elkövet valamit alkoholos állapotban és utána azt mentségként hozná fel!! Amikor valaki balhézik a diszkóban és kivezetjük az illetőt, akkor szokták mondani a barátai, hogy „Részeg, nem tehet róla” !

Mintha kötelező lenne inni! Mintha az enyhítő körülmény lenne, hogy valaki leissza magát és utána úgy viselkedik, mint egy állat!! Hát nem lehet a mértéket megtartani?? Vagy én vagyok túl vaskalapos?? Nekem kellene egy kicsit engedékenyebbnek, elnézőbbnek lenni?Lehet!! Talán azért van ez, mert jócskán elmúltam 20 éves (nem sokkalJ)!!Nekem nagyon nehéz elfogadni, ha valaki iszik!! Főleg azt az állapotot nem szeretem, amikor még nem teljesen eszméletlen, hanem már dülöngél és egy kicsit beszámíthatatlan!! Ha valaki a sört üvegből issza, azt meg ki nem állhatom!!

Nem biztos, hogy jó, amilyen én vagyok, de ilyen vagyok!! Én elfogadtam magamat ilyennek!! Aki szeret, az elfogad, aki meg nem szeret, az amúgy se fogadna el, ha nem ilyen lennék!! Hát mára ennyi!! Már nagyon késő van! Fáradt vagyok! Este voltam Jiu-Jitsu edzésen és nagyon vágyom az ágyba. Úgy, hogy holnap folytatom!!

 

 

2011-04-16 SZOMBAT

 

Bár azt ígértem, hogy másnap Csütörtökön írok, valahogy nem jött össze. Nagyon elfoglalt voltam és nem nagyon volt időm a gép elé ülni! De most Szombat este van és írok. Utána egy kicsit pihenek, aztán irány a diszkó!Mint észrevettétek levettem a videót a Facebook-ról. Volt, akinek tetszett és volt, akinek nem! Több százan látták és úgy gondoltam leveszem! Különösebb oka nem volt, de úgy éreztem ennyi elég. De a második részéről nem tettem le! Egyszer majd elkészül és akkor valamilyen formában megint csinálok egy vicces összeállítást!

Csináltam egy másik videót is. Az eddigi filmjeimből, amikben szerepeltem és meg tudtam szerezni, csináltam egy promóciós, vágott anyagot! Külföldön minden színésznek van ilyen. Általában ezeket küldik szét a producereknek és a stúdióknak! Én is csináltam egyet és ezt küldöm szét egyelőre csak magyar rendezőknek, aztán külföldre is. Már majdnem készen van. Persze még nagyon sok simítás van hátra és a számítógép kapacitásom miatt korlátozottak a lehetőségeim. Nagyobb, erősebb gépre lenne szükségem, hogy a mozi filmeket meg tudjam vágni! Olyan gép kellene mire komolyabb vágó programot tudok telepíteni és alkalmazni és a nagyobb film fájlokat tudja kezelni! Úgy, hogy ez lesz a következő nagyobb projektem!Addig is hamarosan láthatjátok az eddigi lehetőségeimmel készített anyagomat. Jövő héten fent lesz a Facebookos oldalamon.  A címe valószínűleg ez lesz. Durkó Zoli a színész! 

Szóval jövő hét közepe, vagy eleje! 

Hamarosan jelentkezem!

 

Sziasztok!

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr212831984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása