Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Favágás-Ünnepek

2011. április 24. 10:54 - Warrior

Sziasztok.

 

 

2011-04-20 SZERDA

 

Most van időm írni így írok. A helyzet az, hogy nagy munkában vagyok. Fát vágok. Tudjátok már említettem, hogy ezt is szoktam csinálni. Régebben 4 évig aktívan dolgoztam az erdőben. Azért mentem el, hogy erősödjek. Aztán ott ragadtam.A mai napig, ha van, kedvem kimegyek a régi brigádomhoz és vágom velük a fát.Most azonban elvállaltam egy barátomnak egy favágó munkát és azt csinálom. Elég kemény meló. Napi 8 órán keresztül fogni a fűrészt és vágni!

Régebben, amikor folyamatosan dolgoztam, akkor baltával hasogatni is kellett. Egy idő után beleszoktam. Az elején nagyon kemény volt, de aztán hozzá erősödtem, és ha kellett egésznap hasogattam baltával a fát!Most már egy kicsit ritkábban megyek és most, hogy ezt a munkát csinálom, érzem, hogy egy kicsit kijöttem a gyakorlatból. Amikor hazaérek, úgy esek bele a kádba. Az ujjaimat alig tudom behajlítani, mert ugye egész nap a fűrészt markolom és szorítom. Nagyon keményen meg kell fogni, mert csúnya munkát lehet vele csinálni, ha nem vigyáz az ember!

Meg aztán a favágó verseny is hamarosan lesz. Úgy, hogy legalább arra is tudok edzeni! Ötödik alkalommal indulok! Negyven csapat szokott indulni és eddig mindig benne voltunk az első 10-ben. Idén jó lenne az első 5-ben benne lenni! Úgy, hogy nagyon rá akarok készülni agyilag! Mert ugye minden a fejben dől el!Ma, ahogy kint voltam az erdőben, eléggé le is égett az arcom! Nem is gondoltam, hogy már ilyen erős a nap! Ha gondoltam volna, bekenem a bőröm valamilyen védővel! Hogy áprilisban ilyen erejű nap? Szinte hihetetlen! Mára befejezem, mert mint mondtam, most arra vágyom, hogy aludjak. De holnap is írok.

 

 

2011-04-24 VASÁRNAP

 

Hát a következő nap nem írtam, de ma írok. Egész héten fát vágtam és se időm se energiám nem volt, hogy írjak. Bár nagyon szerettem volna, nem tettem meg, de ma pótolom!Itt van a húsvét. Mindenki ismeri az ilyenkor tartandó nagy családi összejöveteleket. Régen mást jelentett a húsvét. Amikor gyerek voltam és házról házra jártam, locsolkodva és a nap végére nem kevés pénzt szedtem össze. Persze az akkori mércével mérve! Ma már, ha mennék, biztos csak alkohollal kínálnának, de azt nem fogadom el.

Azért az jó család összejön ilyenkor és jól érzi magát. Átbeszéli a dolgokat és egy kicsit odafigyel a másikra.Mert ugye mindenki tudja, hogy az nagyon fontos!! Az odafigyelés! Soha, de soha nem szabad arra az energiát sajnálni, hogy a másikra egy kicsit oda figyeljünk! És ez akkor jó, ha nem csak az ünnepek alkalmával van így! Az embereknek muszáj, lenne összetartaniuk egy kicsit jobban! Akkor sokkal könnyebb minden! Ha az ember tudja, hogy sokan vannak mögötte, akkor sokkal nagyobb a biztonság érzete! Jó azt tudni, hogy tartozunk valahová! Mi mindig csinálunk nagy családi összejöveteleket!  Úgy, hogy tegyétek ti is ezt. És a barátokat, rokonokat rendszeresen hívjátok telefonon! Ha ők nem keresnek, keressétek ti őket! A kapcsolatokat ápolni kell és akkor sokáig frissek maradnak!

 

Kellemes Húsvéti ünnepeket kívánok mindenkinek!

 

Hamarosan jelentkezem!

Sziasztok!

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr572851397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása