Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Korán kelés-Film!!!

2011. május 07. 19:55 - Warrior

Sziasztok!

 

2011-04-29 PÉNTEK

 

Ismét eltelt egy hét! A születésnapom elmúlt és jövőre ugyanekkor remélhetőleg megint ünneplünk!!Ma nagyon kemény napom volt! Egy barátom szólt, hogy kellene neki menni egy helyre fát felkuglizni sthil fűrésszel és nem tudok –e menni! Persze nem ingyen! Elvállaltam, a pénz miatt is és azért is, hogy segítsek a barátomnak! Az én mértékemmel mérve nagyon korán kellett kelnem. Azt jelenti, hogy reggel 6.15-kor szólalt meg a telefonomon az ébresztő!

Alapvetően nem lenne gondom a korán keléssel, de az a baj, hogy néha sokáig nézem a tv-t és így reggel problémát jelent a felkelés! Persze, ha fontos a dolog, akkor nem probléma!Szóval reggel felkeltem és elindultam a 40 km-re lévő helyszínre! És ott várt 72q fa! Azt fel kellett kugliznom és arrébb dobálni! Hát mit mondjak, kemény volt. Nyolc óra alatt végeztem vele! Már az elején belevágtam valamiféle betonba, ami sumák módon helyezkedett el az egyik fa alatt! Úgy kiment a fűrész éle, hogy alig tudtam kireszelni! Nagyon nehezen akart vágni utána, de sikerült annyira megéleznem, hogy meg tudtam csinálni a munkát! Szakadt rólam a víz! A sisak rajtam, tűző nap! Azt hittem hő gutát kapok, de aztán rendben ment minden! De kemény „edzés” volt!

Most már itthon pihengetek és, ahogy leülök, azon gondolkodom, hogyan fogok felállni!! Azért ebben van egy kis vicc is! Nem panaszkodom, mert jól tartom magam!

De azért nagyon el tudok fáradni néha!!

 

 

2011-05-07 SZOMBAT

 

Megint írok, mert ugye látjátok, hogy elég sok idő telt el a fenti írásom óta! Gondoltam nem törlöm ki, hanem úgy, ahogy akkor megírtam ezt is közre adom! Elég sok minden történt az utolsó bejelentkezésem óta! Például voltam szerepelni a Jóban, Rosszban című, mindenki által ismert sorozatban! Nem írok részleteket, de megint egy bűnözőt kellett játszanom! Eddig még mást nem játszottam! De nekem nem baj! Ha kell állandóan eljátszom a kemény, alvilági figurát! Persze olyan a karakterem mondják a rendezők! Hát ha olyan, akkor olyan! Pedig higgyétek el, hogy mást is el tudok játszani! A múltkor felettem a Diplomata vadász című filmből azt a jelentet, amikor a restaurátort leszólítom! Az például nagyon sok embernek tesztet! Ott nem kifejezetten bűnözőt kellett játszanom és mégis ment! De én úgy vagyok vele, hogy bármilyen szerepet kapok, azt megbecsülöm! Csak játszhassak! Azért mindig van egy kis szerep!

A filmem ügyében folyamatosan tárgyalok! Cégekkel, producerekkel! Nagyon nehéz és néha nem látom a végét! Nagyon sok időbe telik, néha úgy látom! Persze mi van, ha vannak csodák és egyszer csak valami ok folytán pillanatok alatt sikerül megcsinálnom? Amikor ez eszembe jut, azonnal felderülök és keresem a lehetőségeket arra, hogy megcsináljam a filmemet!Abban is bízom, hogy egy producer meglátja benne azt, amit én!

Vagy csak én látom benne?? Tudjátok nem könnyű olyankor, amikor nem halad a dolog! Csak tárgyalok, emailezek és semmi! És ilyenkor felidézem Edison mondatait, amikor megkérdezték tőle, hogy hogyan élte meg, hogy tízezer sikertelen kísérlete volt, mielőtt feltalálta az izzó lámpát?

Edison – „Milyen sikertelenségről beszél? Feltaláltam az izzó lámpát és az történetesen tízezer lépésből állt!”

 

Hamarosan jelentkezem!

 

Sziasztok!

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr742885689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása