Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Profitálni mindenből!

2011. október 18. 01:21 - Warrior

 

Sziasztok!

Sok emberrel beszélgetek, és ilyenkor jövök rá, hogy milyen sokan olvassák a bejegyzéseimet. Úgy, hogy egyre nagyobb a felelősségem, hogy mit írok. De hát csak azokat a dolgokat írom meg, melyek történnek velem és melyek foglalkoztatnak. Én sem tudom, hogy mikor miről fogok írni. Azt sem tudom, hogy mi a szándékom azzal, hogy írok. Csak írok. Biztos így dolgozom fel a bennem lévő dolgokat. Szombaton például egy videó klipp forgatásán voltam. Egy nagyon jó barátom, úgy hívják, hogy Romanek Bence, hívott meg a videó klippük forgatására, mint szereplőt. Az együttesük a Romanek Airlines forgatott egy klippet.

Őszintén megmondom, nagyon jól éreztem magam a forgatáson. A történetről nem árulok el semmit, mert hamarosan úgy is láthatjátok. Jó a zene, jó a klipp sztorija és szerintem sikeres lesz. Én videó klipp forgatáson még nem voltam. Az eddig kimaradt, így jó volt ebbe is bele kóstolni. A hónap vége felé megyek Egerbe egy főiskolás évfolyamtársam filmjébe szerepelni. Az is nagyon jó film lesz.

Elég sok felkérésem van mostanában. Ez nagyon jó, mert minden egyes forgatás tapasztalat és tapasztalat. És ez nagyon jól jön a későbbi filmes pályafutásom miatt. Mindig új technikai és egyéb dolgokat tanulok meg a forgatások alkalmával. Látom, hogyan fejlődnek a kamerák és ezzel hogyan lehet olcsóbban leforgatni egy filmet. Megismerek vágókat, világosítókat, akikkel később lehet együtt dolgozni. Próbálok profitálni mindenből.

Előre nézek és tervezek. Mindig elképzelem, hogy megyek a saját filmem bemutatójára. Előtte egy kis csevegés a stáb tagokkal, vendégekkel, aztán filmnézés, majd egy közös evés-ivás a film után. Utána a Magyar mozikban hatalmas siker, aztán nemzetközi siker!!  Szóval az elképzelés meg van. Nagyon akarom, hogy úgy legyen a valóságban minden., mint ahogy az álmaimban. Persze az út nagyon nehéz. Mindig, mindenhol azzal szembesülök, hogy nehéz filmet csinálni.

És mindig a pénz hiánya a probléma. Persze engem nem érdekel a nehézség. Megszületni sokkal nehezebb volt. De biztos, hogy az egyik legnehezebb foglalkozást választottam. Persze a legnagyobb sikerek is ebben vannak. Mondjuk végig menni a vörös szőnyegen az nem semmi. Hát ezen vagyok. 1998-óta nyomulok a filmezés terén. Akkor szerepeltem először a Szomszédokban. Persze nagyon nehéz bekerülni a filmekbe.

Néha, amikor látok Magyar filmekben szereplőket nem jó érzés, hogy nem én játszom egy szerepet. Mert úgy érzem, sokkal jobban el tudnám játszani a karaktert. És még sem én játszom. Persze nem haragszom senkire és nem hibáztatok senkit, mert eljön majd az én időm!! Eljön az idő, amikor majd én válogathatok, hogy mibe játszom és mibe nem!! Eddig mindig eljött!! Abban jó vagyok, hogy keresem és meg is találom a lehetőségeket!!

A családdal egyébként minden rendben. A kisfiam gyönyörű!! Egyre nagyobb és egyre szebb!! Imádni való! Ha fél napig nem látom, már nagyon hiányzik! Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen érzések vannak bennem! Rajongok érte és vágyom a közelségére minden pillanatban! Fantasztikus!! Hát egyelőre ennyi az életem pillanataiból!

Hamarosan jelentkezem!

Sziasztok!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr283310797

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása