Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Total War reklám forgatás

2012. június 15. 21:38 - Warrior

Sziasztok!

Már egy ideje nem írtam! Úgy, hogy itt az ideje, hogy írjak. Nem rég voltam egy forgatáson. Egy internetes reklámfilmet forgattunk. Egy igazi "szemét" főnököt kellett játszanom, aki kíméletlenül kirúgja az alkalmazottait. Egy nagyon impozáns, vadonat új iroda épületben volt a forgatás. Nagyszerű rendezővel és remek stábbal. A végeredményt majd megláthatjátok ha készen van, Majd felrakom a Facebookos oldalamra.

Voltam egy másik forgatáson is. A Total War című számítógépes játék reklámjának a forgatásán. Azt is megosztom veletek, ha készen lesz. A Total War reklám forgatása, nagyon jó volt, de egyben nagyon fárasztó is. Minden filmforgatás fárasztó, mert napi 12-15 órát kell dolgozni. Hidegben, melegben, fagyban, és minden körülmények között, de a végeredmény mindig kárpótol. Amikor készen van a film, akkor az ember elfelejti, az esetleges nehézségeket.

A Total War forgatása fent volt a Buda Várban. Gyönyörű környezet, múltat idéző díszlet stb. Mindenhol tüzek égtek és tényleg olyan volt az érzésem, mintha az Ókori Rómában lettem volna. És valóban ott voltam. Szerintem a végeredmény fantasztikus lesz. Ami egy kicsit zavaró volt, az a rettentő hideg. Kb. 0 fok volt a hőmérséklet, amit nem volt könnyű elviselni egy szál szoknya szerű római viseletben. Én okos voltam és alávettem legalább két trikót. Persze csak olyat lehetett alá venni, ami nem látszott ki a jelmez alól. A lábunk csupaszon volt és egy pár szandál volt rajtunk. Még szerencse, hogy kaptunk meleg pokrócokat, amiket magunkra terítettünk a szünetekben. (Amiből nem volt túl sok.)

 

Total War.jpg

ÉN ÉS BICSKEY LUKÁCS.


És persze ott volt a jó meleg tűz, amit már eleink is melegedésre használtak. Említettem, hogy mindenhol tábor tüzek égtek. természetesen a látvány kedvéért, de mi a színész kollégákkal oda telepedtünk mellé, ha volt rá lehetőség. Így kitűnően átvészeltük a hideget és jól elvégeztük a feladatunkat.

Arra külön büszke vagyok, hogy az Argóból jól ismert Bicskey Lukáccsal dolgozhattam együtt. Már régóta jó barátok vagyunk. A Tűzvonalban című sorozatban is szerepeltünk együtt. Lukács kiváló színész és remek humorérzéke van. Mindig tanít valami trükköt, amitől jobb színész lehetek. Nagyon jó pedagógia érzékkel tanítja a fiatalabb kollégákat. Nem hiába van olyan régen a pályán és nemhiába szerepelt komoly külföldi produkciókban. Tőle valóban lehet tanulni. És én természetesen szívesen tanulok a jobbaktól. Mert ugye a tudásra szüksége van az embernek, ha sok és komoly filmekben akar szerepelni. Mert nekem ez a célom. Hazai és külföldi (Hollywoodi) filmek tömkelegében szerepelni.

Persze ez nagyon lassú folyamat és nagyon rögös út. Az ember nagyon lassan látja meg az út végét, és néha úgy érzi, hogy soha nem jut oda. Pedig minden egyes lépés közelebb visz bennünket a célhoz. Ha a célunk eléréséről van szó, nincs hiába való cselekedet és nincs elvesztegetett energia. Energia soha nem vész el! Ezt már hallottuk igaz? Nos ez szóról, szóra igaz. Amit beleteszünk a "pohárba" csakis azt tudjuk kivenni. És egyszer kivesszük az biztos. Én is ezt csinálom, amikor edzek, amikor filmekre jelentkezem. Hányszor érzem úgy, hogy hiába való a küzdelmem. Soha nem hiába való! Minden munkának egyszer learatjuk a gyümölcsét.

Én akkor is edzek, ha semmi kedvem edzeni. Akkor is hívom a producereket és rendezőket, ha nincs film kilátásba. Írok és jelentkezek színész ügynökségekhez. Mert egyszer visszakapom a ráfordított energiát.

Hát ennyi mára!

Majd jelentkezem!

Sziasztok!

 

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr554591135

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása