Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A nyár!

2012. augusztus 02. 22:34 - Warrior

Sziasztok!

Nyár van és ilyenkor az emberek jobban el vannak foglalva. Én is így vagyok ezzel. Nemrég jött haza a család Olaszországból nyaralni. Nagyon jól éreztük magunkat. Egy kicsit aggódtam, hogy a 11-hónapos fiam, hogy fogja bírni az utat. De nagyszerűen bírta. Igaz, hogy kb. 200 km-enként megálltunk, hogy pihenjünk egy kicsit. Mindenkinek jólesett, kinyújtózni. Viszonylag hamar leértünk. Aztán megkezdődhetett a jól megérdemelt pihenés, az olasz tengerparton. Napozás, fürdés. Az első napokban nem volt annyira jó idő. Nem volt hideg, csak a szél fújt nagyon, nem kis homokvihart okozva a tengerparton. Olyankor a babát, nem tudtuk levinni, mert nem akartuk, hogy a szeme tele menjen homokkal. Aztán két nap múlva elállt a szél és jöhetett a gondtalan napozás.

A Márk imádta a tengert. Imádott a tengerparton sétálni, természetesen, úgy, hogy közben fogtuk, mert ő még magától, nem tud menni. Persze, ez hamarosan változni fog. Augusztus 21-én lesz 1 éves és szerintem akkor már magától fog járni. Ezt már nagyon várom!

Hát egyelőre ennyi!


Sziasztok!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr974693078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása