Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Az eltervezett élet!

2012. október 07. 20:50 - Warrior

Sziasztok!


Mi adta a cím ötletét? Nos az, hogy belegondoltam, hogyan alakult az életem és másnak, hogyan alakul az élete? Úgy, ahogy elterveztük? Vagy csúszott némi hiba a számításba, vagy jobban alakult, mint terveztük? Mi az ami segít abban, hogy terveink és álmaink valóra váljanak? Mi az ami hátráltat a célok elérésében? Hát ezek miatt adtam a fenti címet a bejegyzésnek. Annak idején, amikor elkezdtem a blogot írni, az volt a célom, hogy az olvasók erőt merítsenek az írásaimból. Gondolatokat ébresszek, inspirációt adja. Más oldalról világítsak meg dolgokat, egy olyan oldalról, ahogyan én látom. Nekem kijutott az életből jó is rossz is. Láttam felhőket és napot. Nevettem és sírtam. És talán túl sokat is tapasztaltam. Ezért úgy érzem tudok olyat írni, amitől hasznos gondolataitok származhatnak.

Szeretnék visszatérni a kezdő címhez. Azt gondolom, hogy mindenki azért születik a földre, hogy jobbá tegye a világot. És bármit teszünk, mindig fontos, hogy egy kérdést tegyünk fel magunknak. Hogy a helyes kérdést tegyük fel magunknak. A kérdés így hangzik.

Attól, amit tettem! Jobb lett az életem?

Ha a válsz igen, akkor nem tudunk nagyot hibázni! De ne csak a pillanatnyi helyzetet nézzünk, hanem a hosszútávú következményeket is. Mert igazán azok számítanak. Amit ma teszünk, annak a jövőben aratjuk le a gyümölcsét! A ma gondolatainak következménye a holnap. Mindig, mindennek következménye van. Ezért fontos, hogy életünknek céljai legyenek és kész tervünk. Én figyelem az emberek életcéljaikhoz való hozzá állását. És nagyon sokan kitűzik a célokat és, ha nem jön össze az elérése, akkor feladják.

Én több dolgot tapasztaltam a céljaim elérésekor. Az egyik, hogy egyszerűen még nem jött el az idő arra, hogy megkapjuk a "jutalmunkat"! Még nem álltak be úgy a dolgok, hogy elérjük az álmunkat. Ezt nagyon fontos megtanulnunk. Ha még nincs eredmény, az nem jelenti azt, hogy a jövőben sem lesz. Csak az idő még egyszerűen nem alkalmas arra, hogy a célunkat elérjük. Mindennek át kell alakulnia körülöttünk a sikerhez és ez néha lassabb folyamat. Ezért soha nincs olyan, hogy valami nem sikerül. Egészen addig sanszunk van a sikerre, amíg próbálkozunk, dolgozunk és küzdünk a sikerért, a céljainkért és az álmainkért.

Persze azt is tudom és ezt magamon tapasztaltam, hogy nagyon nehéz pozitívnak lenni, akkor amikor semmi sem sikerül, semmi nem jön össze és halvány esélyt sem látunk a sikerre. Tudjátok mit mondok? Nem baj, ha olyankor nem vagytok pozitívak. Csak az álmotokat ne adjátok fel. Nem igaz, hogy az álmodozás az élet megrontója. Az álmodozás nagyon fontos. Álmodozzatok mindenről. Álmodozzatok, arról, amit el szeretnétek érni. Képzeljétek el igazán és érezzétek az azzal járó fantasztikus érzést.

Én elmondom egy nagy álmomat és lehet, hogy sokan ki fogtok nevetni érte. Lehet, hogy képtelenségnek tűnik az álmom, de ÉN NAGYON AKAROK EGY OSZKÁR DÍJAT NYERNI! Tudjátok az egy filmes elismerés. Az USA film akadémia adja, minden évben. Én őszintén akarok egyet kapni. Akár Magyar filmben nyújtott fő, vagy mellékszerep miatt, akár nemzetközi filmben nyújtott alakítás miatt. A lényeg, hogy haza hozhassam. Nagyon sokszor elképzelem, hogy ott ülök Los Angelesben a Kodak film színházban és egyszer csak mondják az én nevem és a következő mondatot.

The Oszkar goes to Zoltan Durkó! :)

És akkor minden addigi nehézségen nevetni fogok!

Sziasztok!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr944824796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása