Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Amikor egy szerep megtalál!

2012. december 28. 16:31 - Warrior

Sziasztok!

Azért választottam ezt a címet, mert a színi iskolai mesterségtanárom monda mindig, hogy ha egy szerep igazán az enyém, akkor az mindenképpen megtalál. Bármit teszek. Hát velem ez történt mostanában. Úgy talált meg egy szerep, hogy egyáltalán nem számítottam rá és nem gondoltam, hogy az enyém lesz. Az történt, hogy kaptam egy sms-t, hogy menjek egy reklám film válogatásra. Valahogy nem éreztem késztetést, hogy elmenjek a válogatásra. A múltkori Total War reklám forgatásán nem kaptam meg a teljes pénz így egy kis fenntartásaim voltak. Így hát nem válaszoltam az sms-re. Gondolva, hogy úgy is sokan vannak, akik elmennek és majd azok közül választanak valakit. Aztán kaptam még egy sms-t. Egy ismételt felhívást, hogy casting van egy másik időpontban. Erre sem válaszoltam, a fent említett okok miatt. Általában nem szoktam ilyet csinálni, de most valahogy kiábrándultam a reklámokból. Nem volt kedvem elmenni. Aztán az történt, hogy a következő napon felhívtak, hogy miért nem megyek már el, mert potenciális kiválasztott vagyok egy szerepre.

Ez már sokszor megtörtént vele, hogy azt mondták, hogy potenciális kiválasztott vagyok és aztán semmi sem lett a dologból. De mivel, ennyire akarták, hogy elmenjek így igent mondtam, bár szkeptikus voltam a reklámmal kapcsolatban. A megbeszélt időpontban elmentem. Természetesen sokan várakoztak az előtérben. Mind sokkal idősebb férfiak  mint én. Odamentem az egyik úri emberhez, aki egy másik ügynökséget képviselt, történetesen azt, amelyikkel voltak problémáim és megkérdeztem tőle, hogy jó helyre jöttem e? Mert itt mindenki idősebb mint én. Azt mondta, hogy nyugodjak meg és üljek le, majd sorra kerülök. Persze közöltem vele, hogy a legutóbbi reklám forgatás alkalmával nem egészen úgy alakultak a dolgok, ahogy szerettem volna így egy kicsit óvatosabb vagyok. Szó szót követett és egy kis vita alakult ki közöttünk. Ideges lettem és mondtam nekik, hogy húzzanak ki  a listáról és elmentem. Ott hagytam az egészet. Amúgy sem akartam részt venni benne és ráadásul nem tetszett, ahogy beszéltek velem, úgy hogy elmentem

Néhány perc múlva jött a hívás, hogy nagyon szeretnék, ha visszamennék, mert számítanak rám. Hát visszamentem, "nagy duzzogva" és ott kaptam egy angol szöveget, hogy tanuljam meg. Az angol elég jól megy, de azért nem olyan könnyű öt perc alatt megtanulni egy angol szöveget. De természetesen megtanultam és egy másik színész kollégával együtt behívtak. A kolléga leült és nekem el kellett mondanom a szövegemet. Nem untatlak benneteket a részletekkel, egy szituációs gyakorlat volt. Nagy vonalakban a kollégával kellett közölni, hogy neki annyi. Elkezdtem a szöveget és ekkor a rendező megállított, hogy nem jó szöveget adtak és egy másikat kell megtanulnom. Oda adták a másik szöveget és ott egy perc alatt tanultam meg úgy, ahogy.

Tudjátok nagyon nehéz úgy játszani, hogy közben a szövegre is figyelni kell. Márpedig nem lehet egy perc alatt úgy megtanulni egy viszonylag hosszabb szöveget, hogy ne kelljen figyelni rá. Megcsináltam, amit kellett, de nagyon rossznak éreztem. Szerintem életemben nem játszottam olyan rosszul. De valószínű, hogy csak szerintem. Utána a kolléga is megcsinálta, és én úgy éreztem, hogy nagyon jól csinálta. Mondtam is neki, hogy szerintem ez a szerep az övé. Hazamentem az esélytelenek biztos nyugalmával. De mint a címben említettem ha egy szerep az enyém, az biztos, hogy megtalál. Két nap múlva hívtak, hogy enyém a szerep. Úgy, hogy megtalált. Együtt dolgozhattam egy Amerikai film rendezővel Billy Kent-tel. Nagy élmény volt. Ő már filmet is csinált Amerikában. Egy újabb lépcsőfoknak veszem a filmszínésszé válás útján. Mert a célom egy Hollywoodi film főszerep! Sokan mosolyognak, amikor ezt mondom és annyi Magyar próbálta már és nem sikerült igazán betörni neki. és tisztában vagyok vele, hogy nagyon nehéz. De én akkor is megcsinálom!

Mit mondja, nem számítottam rá, nem is görcsöltem rajta és mégis megkaptam a reklám szerepet. Egy orosz telefon reklám szerepet. Ha fent lesz a világhálón azonnal közzéteszem.

Hát egyelőre ennyi.

Szaisztok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr84966837

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása