Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Rég írtam! :)

2013. március 01. 16:37 - Warrior

Sziasztok!


A cím is mutatja, hogy valóban régen ültem a gép elé és írtam. Nem volt ihletem és amikor a géphez kerülök, nagyon sokszor fáradt vagyok. Pedig látom, hogy rendszeresen olvassátok és ilyenkor elszégyellem magam, hogy ti hűséges olvasóim vagytok és pedig nem vagyok hűséges író. Valahogy olyankor akarok írni, amikor "eget rengető" gondolataim vannak, vagy hihetetlen dolgok történnek velem. Pedig lehet, hogy egyszerűen a hétköznapokról is írhatnék, amikor semmi sem történik. Csakhogy néha úgy gondolom, hogy az nem érdekel senkit. Pedig lehet, hogy azok a legizgalmasabb írások. lehet, hogy arról is kellene írnom, hogy mi történik velem egy nap. Csak úgy! Nem csak akkor, ha sokat mondó gondolataim támadnak.

Néha azt hiszem, hogy az a jó, ha sok-sok oldalt írok. Ha pedig úgy érzem, hogy nincs energiám sokat írni neki sem állok. Pedig lehet, hogy néha a kevesebb a több. Most ide ültem a gép elé és írok néhány mondatot. Például azt, hogy nagy energiával tanulom az angolt és még idén lerakom a középfokú nyelv vizsgát. Ez nagyon fontos számomra és mindenképpen megcsinálom.

Hát most egyelőre ennyi.

Sziasztok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr705111937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása