Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A 7. Dan küszöbén!

2014. január 28. 18:22 - Warrior

Sziasztok.

Idén lesz 34 éve, hogy aktívan edzek Zen Bu Kan Kempo Karatét. Nem kis idő! Több, mint három évtized. És úgy néz ki Július környékén vizsgázok a 7. Dan Mester fokozatra. A mikor kis gyerek voltam, mindig olvastam képregényeket. Az egyik kedvencem egy olyan képregény volt, ami egy orvosról szólt. Úgy hívták, hogy Dr. Justice. Ez az orvos, ha jól emlékszem a harmadik világban dolgozott. Ott gyógyította az elesetteket. Ő történetesen 7. Danos Karate Mester volt. Gyermeki rajongással olvastam a róla szóló történeteket. Mindig összetűzésbe került a rossz fiúkkal, és természetesen mindig győzött. Volt egy mondat, amit különösen nagy élvezettel olvastam. Így szólt: "És akkor Dr. Justice a 7. Danos Karate Mester támadott!"

És ezután különféle ütésekkel és rúgásokkal elintézett minden agresszort. Nagyon szerettem volna olyan lenni, mint Ő. Példaképem volt. Szinte elérhetetlennek tűnt, az, hogy valaha én is Fekete öves Mester legyek. Akkor még nem tudtam, hogy hol lehet megtanulni a küzdő sportokat. Nem tudtam, hogy hogyan lehet valaki 7. Danos Karate Mester. Dr. Justice egy legenda volt. A hős megtestesítője és én nagyon szerettem volna olyan lenni, mint Ő. 

És most én is itt állok a 7. Dan küszöbén. Szinte hihetetlen. Olyan jó lenne, ha olyanok lehetnénk, mint a példalépeink. Persze Dr. Justice egy kitalált személy. A legjobb tulajdonságokkal. A Hős mintaképe. Gyermeki rajongásom természetes volt. Én mindenben szerettem volna olyan lenni, mint ő  és a mai napig mindenben igyekszem olyan lenni, mint egy Mester. Példát mutatok, oktatom a fiatalokat de, mint minden ember, ember vagyok. Mindazzal az emberi tulajdonságokkal, amivel egy ember rendelkezik. Talán sikerült egy fontos tulajdonságra szert tennem és ez pedig az, hogy elismerem, ha hibázok, így pedig tudok fejlődni. De 7. Danos Mesterré válni, már sokkal több, mint ütéseket, rúgásokat és más harcművészeti fogásokat bemutatni és csinálni. Az én véleményem az, hogy egy 7. Danos Mesternek már kötelessége jobbá tenni a világot. Minden szinten. Higgyétek el, hogy az ember a Kempo vizsgák alkalmával rendkívüli módon fejlődik. Ahogy egyre magasabb szinten űzi a Kempot, egyre jobban nyitottá válik, a világra. érzékennyé válik az emberek gondjaira. 

Talán a 7. Dannál válik valaki igazán tanárrá.Akinek az a feladata, hogy motiválja az embereket, támaszt nyújtson, segítsen, utat mutasson. Segítsen. Persze nem könnyű és hatalmas a felelősség. De én már nagyon várom a vizsgát, hogy feljebb lépjek egy szinttel. És nagyon fel fogok készülni és maximálisat nyújtok.

Hát ez van a 7. Dan küszöbén.

Sziasztok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr345781139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása