Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Köszönöm a Születésnapi jókívánságokat!

2014. április 27. 23:56 - Warrior

Kedves Barátaim!

IMG_7358.JPG

Nagyon jól esett, hogy olyan sokan kívántatok nekem Boldog Születésnapot! Jól esett, hogy gondoltatok rám és jól esett, hogy energiát fektettetek abba, hogy írjatok nekem pár sort! Nagyon jó tudni, hogy az embernek rengeteg olyan barátja van, akiket talán már el is felejtett, de ők nem felejtenek. Nagyon tanulságos számomra, hogy ennyien írtatok!

Igazság szerint az utóbbi időben nem ünnepeltem a születésnapomat. Különösebb morális és egyéb okai nem voltak, de valahogy 40 felett nem foglalkoztam vele annyira. És mégis ez volt a legszebb ünnep, hogy 292-en írtatok az idővonalamra jó kívánságokat! Mintha egy hatalmas születésnapi zsúrt tartottam volna. J

El fog jönni az idő, amikor személyesen is megvendégelek, közel 300-embert az egyik születésnapomon! Mert látom, hogy sok olyan barátom van, akikért ezt érdemes megtenni!

Nagyon köszönöm nektek!

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr326093554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása