Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A javulás útján!

2014. szeptember 21. 22:28 - Warrior

Sziasztok! 

Hát ahogy megígértem, itt van Vasárnap és itt van a bejegyzésem. Pedig elég késő van és kedvem, sem energiám nincs nagyon írni, de amit megígértem, azt megígértem. Ezentúl, ha csak keveset is de írok, minden másnap. Mindiig van miről írnom.

Egy kicsit jobban vagyok. tegnap egész nap feküdtem és ez jót tett. Ma is azt kellett volna, de sajnos nem tudtam teljesen megvalósítani, mert az embernek dolgoznia is kell. De tegnap kifeküdtem a betegséget így ma jobban vagyok. Holnap pedig még jobban leszek. Holnap egyébként már edzeni is szeretnék. Október 18-án indulok egy versenyen és nem nagyon akarok kihagyni edzés napot. persze van amikor muszáj, mint ahogy a mellékelt „ábra” is mutatja. De csak annyit hagyok, ki mennyit feltétlenül muszáj. A napom jó telt. Éreztem, hogy megyek ki a betegségből, és ez jó kedvel töltött el.

Egy kicsit árnyalta a hangulatomat, hogy szerintem a kisfiam elkapta tőlem a betegséget és ő is elkezdett köhögni. Az orra is folyik egy kicsit és este hányt is. De holnapra ő is biztosan jobban lesz. A gyerekek amúgy is jobban bírják az ilyen betegségeket. A fiam amúgy is kemény kis kölyök.

Hát ennyi. Kedden jelentkezem.

Üdv nektek.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr426718101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása