Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Hétvégi edzés utána Disco.

2009. január 18. 23:40 - Warrior

Sziasztok.

Szombaton, nem volt igazán kedvem edzeni, de egy földharcos jiu-jitsus, barátom, felhívott, hogy van egy új terem, amit meg tudott szerezni, és nem megyek -e le. Igazán nem volt kedvem, de aztán rászántam magam és lementem. A terem budán van és még soha nem voltam ott. Egy kis keresgélés után megtaláltam. Szép tiszta, takaros, nem túl nagy harcművészeti teremre bukkantam. Jó páran edzettek, már mire odaértem. Örömmel fogadtak.

Átőltöztem és bementem. Elég hideg volt, de hamar bemelegedtem. Négy küzdelmem volt. A négyből három embert lekopogtattam. Ha valaki nem tudja, a földharc küzdelemben az ellenfél kopogással jelzi, ha feladja a küzdelmet. Elég jól ment. Nagyon megizzadtam, és kellemesen elfáradtam. Bár hétvégente inkább pihenni szoktam, az EB-miatt, kivételt tettem. Nem bántam meg.

Haza mentem, és egy kicsit pihentem. 22-órára mentem a discoba. Semmi nem történt. Eltekintve a sok részegtők és a füsttől. Balhé nem volt. Egy fiatal srác jött oda, hogy megütötték, de nem tudta megmondani, hogy ki volt. Aztán kiderült, hogy már elment, az aki tette.

Ilyenkor nem sok mindent tudok tenni. Általában a valóság alapját is megkérdőjelezem, az ütésnek, de muszály foglalkozni az üggyel. Ezek voltak.

Sziasztok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr85886434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása