Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Egy Harcos naplója

2009. január 25. 22:42 - Warrior

 

Sziasztok.
 
Írok, megint egy kicsit. Közeleg a verseny. Nagyon jó formában vagyok úgy, hogy nem aggódok. Egy kicsit talán az aggaszt, hogy körülöttem, mindenki beteg. Én folyamatosan szedem a c vitamint, napi 3-4 grammot, hogy megelőzzem a betegséget. Hogy kint mi lesz, azt nem tudom. Már, mint Portugáliában. Azt mondják, hogy az idei verseny az egyik legnagyobb lesz. Ott lesz Rickson Gracie is. A fia indul. Jó lesz vele találkozni. Jövő héten, még három napot edzek, aztán csütörtökön indulok. Reggel korán repülővel. Az én mérkőzésem, csak vasárnap lesz, úgy hogy addig még ott kint pihenhetek.
   Azért a többieknek fogok segíteni. Hát ez van. Egyébként minden rendben. A lelki állapotom az jó.
 Egy kicsit fáradt vagyok. Tegnap dolgoztam a discoba. Komoly balhé nem volt. Egy két gyerekes anyuka ugrott össze két fiatal sráccal. Állítólag a fiúk flegmán szóltak neki. Majdnem, hogy felállt nekik, és verekedni hívta őket. Ilyet még nem láttam. Üvöltött, hogy „ba… tok, szét a fejemet” Hihetetlen. Közéjük álltam és elküldtem, mind a két csapatot haza. Viszonylag nyugodtan megoldódott a helyzet. Más nem történt.  
Még folytatom.
Sziasztok.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr63902327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása