Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Az edzésekről

2009. február 19. 22:38 - Warrior

 

Sziasztok!
 
Mostanában nem megy annyira az edzés, mint szeretném. Nem tudom, hogy miért. Volt, már ilyen. Lehet, hogy egy kicsit túl vagyok edzve. Az is igaz, hogy a verseny óta, szinte alig pihentem. Néha annyira fáradtnak érzem magam. Kedvem sincs mindig küzdeni.
 De nem számít, mert akkor is edzek, amikor nincsen kedvem. Egyáltalán nem vagyok elkeseredve. Nem mehet néha, mindig jól. Az igazság az, hogy a térdem eléggé fáj még. A verseny előtt meghúzódott, és már jobb, de még érzem. Nem tudok úgy mozogni küzdelem közben, ahogy szeretnék. Biztos olyankor is fejlődik az ember, amikor nem megy annyira, úgy hogy nem aggódom. Néha azt veszem észre, hogy jobban elfáradok edzés után. Ez van. Lehet, hogy azért, mert nem vagyok 20-éves. (nem vagyok sokkal több-haha)
 Nagyon gondolkodom, hogy kimegyek a Jitsu világbajnokságra. Az USA-ban  Júniusba lesz, Los Angelesben. Azért még gondolkodom rajta.  Biztos jó lenne, rajta indulni, de az is biztos, hogy kemény lesz. Ezek vannak.
 Hát egyelőre ennyi, majd folytatom.
 
Sziasztok.
 
 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr15953824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása