Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Németországban

2009. április 27. 23:56 - Warrior

 

Sziasztok!
 
Egy kicsit írok, bár nagyon fáradt vagyok. Holnap majd többet írok.
 Az történt, hogy kint voltam Németországban egy ketrecharc bemutatót tartani. Egy nagy gála volt. Amolyan fitnesz gála. Inkább fitnesz expo. Ott felállítottak egy ketrecet és ott nyomtuk a ketrecharc technikákat.  Négy teljes napig kint voltam, és mind a négy nap reggel 9-18 óráig fél óránként harcolnom kellett. Gondolhatjátok, mennyire elfáradtam. Igazán az volt a gond, hogy kemény volt a talaj. Mivel ez volt az első ilyen kiállítás, ahol harc is volt, ezért nem volt puha szőnyeg a ketrec alján.
 
Eléggé szétdörzsölte a hátam, és a két térdem, meg a könyököm a beton.  
Hát egyelőre ennyi, mert majd leragad a szemem. Tegnap este indultunk haza és ma reggel 8 órára érkeztem meg. Aludtam egy órát, aztán intéztem a dolgaimat. Muszáj lefeküdnöm, de holnap írok érdekes sztorikat az expóról.
 
Sziasztok.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr621090614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása