Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Tervek

2009. május 08. 01:16 - Warrior

 

Sziasztok.
 
Nagyon, de nagyon fáradt vagyok. Edzek és edzést tartok, úgy, hogy ma nagyon elfáradtam. Nem sok kedvem volt, hogy a gép elé üljek, de erőt vettem magamon, és itt vagyok. Nagyon kemény a sok edzés, de nem panaszkodok, mert senki nem kényszerít az edzésre.  Ma egyébként voltam bokszedzésen is. Régebben is, fiatalabb koromban jártam, különböző boksz edzőkhöz edzeni és úgy gondoltam, mostanában, sem árt, ha csiszoljuk az ütéseimet. Egy ausztrál profi boksz edzővel edzegetek. Mutogat jó dolgokat, de egy kicsit másképpen, mint ahogy én tudtam. Ez más iskola. Jót tesz, hogy új dolgokat tanulok. Tudjátok, jó pap, holtig tanul.
 
 
A múltkor megígértem, hogy elmesélem, egy régi francia versenyen történteket, de majd legközelebb, mert azt nagyon részletesen ki akarom fejteni és, már nagyon késő van. Majd leragad a szemem.
 Egyébként azon is gondolkodom, hogy nyitok egy nagy saját edzőtermet. Most is tartok edzést, de mindig más termébe. Egy saját terem, az igen. Azért az komoly lenne. Persze, hogyan valósítom, meg azt még nem tudom, de valahogy, majd kitalálom.
 Egyébként egy kicsit ideges vagyok, mert, az egyik film szerep nem jött össze. Az történt, hogy voltam egy válogatáson, egy mozi film castingján. Egy rendőrt kellett volna játszani, és én úgy éreztem, hogy kiválót alakítottam. Azt mondták, hogy majd hívnak, mert májusban lesz a forgatás. Azóta se hívtak. Pedig a rendezőnek tetszett a bemutatkozásom.  Azért bánt a dolog.
 
 
Képzeljétek egyszer elhívtak egy olyan reklám válogatására, amelyben egy autó mosóport kellett volna reklámozni. Valamiféle mosószer volt, amivel az autókat mossák. Elmentem a válogatásra, és pont teljesen kopaszra le volt vágva a hajam, mert nyár is volt, meg éppen versenyre is készültem. Elég lazán és lezseren mentem. A csating igazgató egy nő meglátott, és azt mondta. „ Ne haragudjon, de nem tudom elképzelni magáról, hogy vasárnap délután a család autóját az udvaron mossa.”
 Hát igaza volt. Mit tehettem, hazamentem.
Azóta, már voltam néhány reklámban, de elég karakteres az arcom, és általában rossz fiú szerepeket osztanak rám. Nekem, nem baj, mert szívesen játszok rossz fiút, (bár a szívem aranyból van), de azért jó lenne, néhány mélyebb karaktert is megformálni. Biztos egyszer eljön a nagy lehetőség.
   Nagyon régen szerepeltem a Szomszédok című tele regényben. A változatosság kedvéért, egy bűnözőt játszottam. Bele adtam, mindent. Azt mondta a az asszisztens,  hogy hátha beleír a rendező-forgatókönyvíró a következő részekbe is. Hát nem írt.
 
 
Egyébként elárulom, hogy én is írok forgatókönyveket. Szeretném, megfilmesíteni őket. Egyelőre nem árulom el, hogy miről szól, de nagy durranás lesz. Kettő film van tervben, és szeretném jövő nyáron az egyiket leforgatni, a másikat pedig utána. Remélem sikerül. Mindent megteszek, hogy sikerüljön. Hát egyelőre ennyi. Megyek aludni. Legközelebb többet írok, mert szeretek írni, és remélem, olvassátok.
 Mert a statisztikában látszik, hogy egyre népszerűbb a blogom. Na, jó éjszakát.
 
Sziasztok.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr381109171

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása