Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Las Vegas

2009. november 04. 00:03 - Warrior

 

 

Las Vegas!      

Sajnos újra meg kell írnom a Las Vegasról szóló bejegyzésemet, mert az előbb addig tököltem képekkel, amíg véletlenül ki töröltem. De nem baj megírom. Legalább képekkel is tudom ezentúl illusztrálni azt, amit írok. Remélem jobban fog mindenkinek tetszeni. Szóval itt voltunk a bűnök városába. Ketrec harc bemutatót csináltam, egy hatalmas fitnesz kiállításon, amit a Mr. Olimpia testépítő verseny alkalmából rendeztek. Nagyon jó volt, mert több híres ketrecharcossal találkoztam. Csináltam közös képeket is, azokból is fogok feltenni. Csak sajnos még annyira nem értek hozzá, és igazán nem vagyok egy nagy hecker, de lassan belejövök.
 
Nagyon jó volt az USA-ban. Kb 16-órát repültünk, vagy talán még többet. Mondanom sem kell Las Vegasban sokkal melegebb volt, mint itthon. Körös-körül sivatag, és pusztaság. Napközben a kiállítás helyszínén voltunk, éjjel pedig elmentünk a városba. Nézelődtünk. Gondolhatjátok, mekkora élet van ott. Minden csillog és villog. Fények és fények. Voltam Caesar Palace-ban, az MGM Grand hotelben, és mindenhol, ami számít és híres. Egy kicsit játszottam is nem tagadom. Nyertem is. Persze nagyon kevés pénzzel játszottam, és túl sokat nem nyertem, de hát ott kötelező ez, ha már egyszer ott vagyok.
 
Egyelőre ennyi.
Most nagyon feldobott, hogy tudtam képeket feltenni. Valószínűleg fogok a discoról is és az edzésekről is feltenni néhány képet, hogy izgalmasabb legyen a blog. Búcsúzom, mert nagyon fáradt vagyok. Legközelebb többet írok.
 
Sziasztok.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr81497421

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása