Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A tegnapi disco.

2009. november 08. 22:55 - Warrior

Rickson Gracievel a Brazil jiu-jitsu EB-n.

 
 
 
 
 
 
 
Sziasztok.
 
Tegnap volt disco. Nagyon rossz volt. Egy kis balhé is volt, de olyan, hogy a fejem is belefájdult. Az történt, hogy egy nagydarab srác, aki rendszeresen szokott a discoba menni, megint „megkóstolt” néhány kisebb srácot. Ezt néha eljátssza néha nem, attól függően, hogy mennyit iszik. Tegnap volt néhány légkőr a fejébe, és ez meg is látszott a viselkedésén. Őszintén megmondom, nem nagyon tetszik a stílusa. Egy gyúrós, paraszt bunkó. Tudom, hogy kemény szavak, de ez az igazság. Mindig fiatalabb csicskásokkal veszi körül magát. Azok, megcsinálják a balhét, ez meg terrorizálja a szerencsétlen delikvenst. Tegnap is hasonló történt. Én, már a lökdösődésre lettem figyelmes.  Odamentem, és mondtam az egész brigádnak, hogy nyugodjanak meg. Persze, mindenki magyarázkodott, hogy nem ő volt a hibás. Megkérdeztem az egyiket, akit ismertem és tudom hogy nem szokott balhézni, hogy mi volt.
 
Elmondta, hogy a nagydarab ki akarta hívni verekedni. Nagyon elborult az agyam. Mondtam neki mindent, hogy mit képzel magáról stb stb. Nem voltam finom.  Nagyon elegem lett abból, hogy állandóan balhézik az ember. Tudom, hogy nem kellett volna, de nagyon felidegesítettem magam. Annyira, hogy elkezdett fájni a fejem. Gondolom, a vérnyomásom felment. Nem tudom, hogy miért pörgetem fel magam, de egyszerűen nem tudom elviselni, ha valaki a gyengébbeket bántja. Nem kellene annyira magamra venni, de nem tudok elmenni mellette. Azt különösen utálom, ha valaki részegen csinálja ezt. A srác végül haza ment. Jobban tette, mert nagyon ki voltam rá akadva.
 
Tiszta ideg voltam. Amúgy is van egy kis gond. Két hete fáj a mandulám mellett a nyakamon egy nyirokcsomó. Nem tudom, hogy miért, de nagyon aggaszt a dolog. Holnap el fogok menni az orvoshoz, mert ilyenkor mindig rosszra gondolok. Hétvégén brazil jiu.jitsu verseny lesz. Teljes elszántsággal akarok küzdeni, és nem akarom, hogy ilyen dolgok visszafogjanak. Nem tudom mi lehet a nyakammal. Egyszer már éreztem, de akkor elmúlt. Most egyre jobban fáj. Az is lehet, hogy a fogam miatt. Azon az oldalon be van tömve, amalgánnal, és lehet, hogy alatta be van gyulladva. Mindenképpen a végére akarok járni, mert nem szeretem a bizonytalanságot.
 
Hiába a legfontosabb az egészség. Ez mindig bebizonyosodik. Semmi nem számít csak az, hogy az ember egészséges legyen. Sajnos ezek vannak. Majd megírom, hogy mi ez az egész, persze csak akkor, ha az orvos is tudja. Jó lenne, már túl lenni rajta.
 Egyébként tegnap el akartam vinni a fényképezőgépemet a discoba, és csinálni akartam néhány fotót az ottani dolgokról.
  Sajnos itthon felejtettem, de jövő héten elviszem, és érdekes képeket teszek fel a blogra.  
Egyébként mindig elhatározom, hogy többet írok, de valahogy elfáradok, és abbahagyom. Megpróbálok ezen túl többet írni. És persze az lenne a legjobb, ha mindennap írnék. Mára befejezem. Sikerült jól kipanaszkodnom magam.
 A földharc sem ment az elmúlt három hétben. Hogy miért azt nem tudom, de nem voltam ott agyilag. Most, már kezdett jobban menni, erre elkezdett fájni a nyakam. Szuper mi? Remélem, túl leszek rajta, bár ez most egy kicsit távolinak tűnik. Valamilyen képet felrakok. Most még nem tudom, hogy milyet, de néhány percen belül tudni fogom.
 
Sziasztok, és jó éjszakát.
komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr841510348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása