Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Egy kis lélek erősítés

2009. november 29. 22:28 - Warrior

A Tűzvonalban című film forgatásán.

 

 

 

 

Sziasztok.

 

A discoban kivételesen nem volt semmi. Rend volt és nyugalom. Örültem is neki, mert nem volt kedven a részegekkel hadakozni. Ritka az ilyen alkalom, mert az alkohol olyan dolgokat hoz ki az emberekből, ami elképesztő.  Néhány embert, akiket csak részegen látok, néha látom őket józanul is, és mintha nem is az az ember volna. Hihetetlen és érdekes. Mindig, amikor hazamegyek a discoból, akkor a ruhámat kint hagyom az erkélyjen. Iszonyatos füst szaga van. Én nem dohányzok, és ha bejönnék vele a szobába itt is minden tele lenne a nikotin szagával.

 

Nagyon várom a karácsonyt. Mindig is imádtam, és most is várom. Annyira szeretem a fenyő illatát, és azt a hangulatot. Egyszer nagyon régen gyerekkoromba elmentem egy barátommal karácsonyfát szedni. Kimentünk az erdőbe és nem találtunk kis fát. Csak nagyokat. Az egyikre felmásztam, és csak a tetejét akartam levágni. Rákötöttünk egy kötelet és mondtam a barátomnak, hogy ha szólok, akkor húzza le. Én elkezdtem fűrészelni a tetejét, ő pedig úgy gondolta, hogy lehúzza. Én viszont még nem szóltam neki, és nem kapaszkodtam. A fa tetejével együtt leestem. Hatalmas bukás volt. Szó szerint, mint egy téli kabát, ugyanis tél volt. Percekig feküdtem a földön. A fejemet nagyon beütöttem és a hátamat. Alig bírtam haza menni. Azóta legálisan szerzem a fát J)

 

Egyébként minden rendben. Bár néha fáj a már említett nyirokcsomóm. Szerintem holnap elmegyek a fül-orr-gégészetre, hogy megnézzék a mandulámat. Azért zavar a dolog.

Ha hidegebb van, jobban érzem. Persze biztos az sem jót hogy néha edzésen brutálisan fojtogatnak. De hát én választottam.

 

Tegnap voltam edzésen és nem ment túl jól. Vannak ilyen napok, amikor csak azokkal bírok, akiknél jobb vagyok. Vannak viszont olyan napok, amikor szárnyalok, és azokkal is bírok, akik jobbak nálam. Még nem jöttem rá hogy min múlik, de azt észrevettem, hogy ha valami gondom van az élet más területein, vagy valami elvonja a figyelmemet, akkor nehezebben megy az edzés. Ez biztos természetes, de engem zavar. Hiába én is ember vagyok, és nem gép. Nem véletlen, hogy a profi sportolókat a nagy versenyek előtt két hónapra edzőtáborba küldik, hogy el legyen szigetelve a külvilágtól. Úgy könnyebb edzeni, ha nem azon kell agyalnod, hogyan fizesd be az autó részletet.

 

A fő iskolán is sokat kell tanulni. Lehet, hogy néha sokat vállalok. De szeretem a pörgést. Most is elvállaltam egy filmművészeti fő iskolás vizsga filmjének az egyik fő szerepét. Pénzt nem kapok érte, de a srác most végzős filmrendező. Ez azt jelenti, hogy egyszer majd fog nagy mozi filmeket készíteni, és így ad majd valami komoly szerepet. Ezért vállaltam el. Jó lenne már egy igazi film főszerep. Nem panaszkodom, mert kapok szerepeket, de eddig inkább mellékszerepek voltak, amiket játszottam. Nagydologra vágyok. Amire felfigyel a világ, és addig nem nyugszom, amíg nem sikerül. Mindig is küzdöttem a célokért.

 

Nektek is ezt ajánlom. Olyan nincsen, hogy valamit semmiért. Mindennek ára van, ha elhiszitek, ha nem. Van egy nagyon jó mondás, Úgy szól: Sok úton fel lehet jutni a Fuji hegyre, de a kilátás fent ugyanolyan!

  Én mindig szem előtt tartottam a kitűzött cél. Gondoljátok el, egy kis faluból jöttem. Szinte az utolsó voltam a torna sorban. Vékony testalkat. De elszánt akarat, és soha fel nem adás jellemzett mindig. Küzdeni addig, amíg már én sem hiszem, hogy sikerül. Akkor sem adni fel, amikor már mindenki feladja körülöttem. Három alkalommal nyertem VB-t. Bejártam a világot. Las Vegas, New York, Ausztrália, Olaszország, Francia ország, Lengyelország, hogy csak a legnagyobbakat említsem. Mindezt úgy, hogy nem vagyok különösebben tehetős. Egyelőre. De ez változni fog. Nagyon sok, és nagy terveim vannak. És véghezviszem őket. Bocs hogy így hangoztatom, de ez a blog arra is jó, hogy magamat erősítsem, és bevéssem, a terveket is az elszántságot.

 

Ilyenek legyetek ti is. Vajon miért nem viszik sokra sokan. Mert feladják. Olyan célt kell keresni, amiért képesek vagytok küzdeni. A motiváció nagyon fontos. Én például észrevettem, hogy sokkal könnyebben tudok fogyasztani, ha verseny jön. Ha nincs verseny, akkor nem megy annyira könnyen. Tehát a cél a legfontosabb.  Amikor én elkezdtem a Kempo harminc évvel ezelőtt tudjátok hányan voltunk? Hetvenen. Ma tudjátok, hányan vagyunk azokból, akikkel kezdtem? Egyedül vagyok.  Egyet jegyezzetek meg. Ki fogást mindig lehet találni arra, hogy valamit miért nem tudok megcsinálni. De ha belegondoltok, ugyanannyi kifogás van arra is, hogy miért lehet csinálni.

 

Én tudom, hogy néha nagyon nehéz hinni az embernek. Néha szinte letehetetlen remélni. A logika azt mondja, hogy nem fog sikerülni. De mi van, ha a logika csődöt mond? Volt már rá példa.

Hát egyelőre ennyi. Egy kicsit átmentem személyiség fejlesztőbe.

 

Ki írok nektek a címet. A YouTubon írjátok be és láthattok egy Amerikai X Boksz reklámba. Szerintem szenzációsan sikerült.

 

HALO 3 ODST LIVE ACTION FULL HD VERSION

 

Sziasztok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr701561983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása