Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Ghost Recon-Film forgatási kalandok-Vicces videó

2010. január 14. 23:37 - Warrior

Sziasztok.

 

Itt vagyok. Ma nem vagyok annyira fáradt. Időben sikerült hazaérnem, már ha 22 óra 40 percet jó időnek lehet nevezni. Ma reggel voltam egy új reklám filmválogatáson. Biztos sokan láttátok a Halo 3 Xbox reklámot. Na, ez is hasonló lesz. Biztos ismeritek azt a játékot, hogy Ghost Recon. Na, ezt fogják megcsinálni ugyanolyan internetese reklámnak, mint a Halo 3-at. Ma voltam a második fordulóján a válogatásnak. Reggel 10-órára kellett mennem. Már több katona kinézetű ember volt ott. A rendező, azt hiszem Amerikai, még nem érkezett meg. Volt időm körülnézni. Csupa kopasz fickó várta, hogy újra megnézzék, hogy alkalmas –e a reklámra. Én, amikor beléptem, már ismerőként üdvözölt a rendező. Bár soha nem találkoztam vele, a Halo 3-ommal, már szereztem némi hírnevet.

 

Mielőtt bementem, mondta az asszisztens, hogy néhány orosz mondatot kell majd mondani. Na, igencsak nagyot néztem. Gondolhatjátok, mennyit tudok oroszul. Szinte semmit, pedig több mint nyolc évig tanultam. Szóval felhívtam egy orosz barátomat, és mondtam neki, hogy mondjon néhány szót. Ilyeneket, hogy kezeket fel, állj, feküdj stb. Ezeket gyorsan leírtam és megtanultam. Kettesével kellett bemennünk. A feladat az volt, hogy kamera előtt, meg kellett állítanom a másik srácot, és le kellett vinni a földre, megmotozni, és úgy csinálni mintha katona módjára ártalmatlanná tenném az ellenfelet. Én megettem, és pluszba még könyökkel meg is ütöttem az „ellenséget”. Ez nagyon tetszett a rendezőnek. Szinte tapsolt. Aztán még olyat is kellett csinálni, mintha géppuskával a kezemben éppen keményen lőném az ellenfelet. Ezt is megcsináltam. Ez is nagyon tetszett a rendezőnek. Ennyi. Majd értesítenek. Ilyenkor azért nem élem bele magam, hogy biztos megkapom a szerepet.

 

Régebben volt olyan, hogy megsértődtem, mert nem én kapta meg. Most már nem veszem magamra, mert lehet, hogy nem én vagyok a megfelelő ember arra a szerepre, amire jelentkezem. Már annyira nem bánt. Ha nem kapok meg egy szerepet, majd megkapok másikat. Ez egy ilyen szakma. Persze azért jó lenne. A Halo 3 is mekkorát szólt. Az USA-ban és Angliában a Tv- ben is adták. Elképesztő népszerűség vette körül azt a reklámot. Ilyenekben azért nagyon jó szerepelni. Azért bízom benne, hogy hívnak majd.

 

Erről jut eszembe. Az ilyen válogatásokkal kapcsolatban jutott eszembe. Egyszer elhívtak egy mosópor reklámra. Pontosabban olyan mosóport reklámoztak, amivel autókat szoktak mosni. Én annak és rendje és módja szerint elmentem a válogatásra. Pont teljesen le volt nullás géppel vágva a hajam. A nő, aki csinálta a castingot meglátott és megszólalt. –Ne haragudjon, de nem tudom elképzelni magáról, hogy otthon, Vasárnap délben a család autóját az udvaron mossa -  Igaz ami igaz nem olyan típus vagyok. Úgy hogy nevettem egyet és eljöttem.  Az ilyen reklám film, és játék filmforgatásokon annyi minden történik. Csak egyetlen dolog nehéz, hogy néha nagyon sokat kell várni. Az új beállítások, a kamera átállása, és még nagyon sok más dolog miatt. Persze ez érthető, mert mindenki azt akarja, hogy nagyon jó legyen a film. Ezt pedig nem lehet összecsapni.

 

Nagyon sok filmről mesélhetnék. Elmesélek egy esetet, ami nekem nagyon tetszett. A Tűzvonalban forgattam. Biztos ismeritek a sorozatot. A TV 1-en ment. Én szerepeltem az első és a második évadban is. Amolyan igazi kemény fiút alakítottam benne. Egy fegyveres bűnözőt voltam, akinek fegyverrel kellett megtámadnia egy autót. Kaptam egy sörétes puskát, tudjátok olyan shotgunt, ami amolyan pumpás. Persze mondta a rendező, hogy előtte próbáljam ki, hogy mekkorát szól, mekkorát üt stb. A forgatás a Teve utcai „rendőr palota” tövében volt. Ezt szó szerint vegyétek. Az épületben volt az öltöző. Közvetlen az épület mellett történt a felvétel. Emlékszem, hogy a Garamvölgyi volt a tanácsadó, és ő is ott volt a forgatáson. A kezembe adták a fegyvert és megtöltötték. Azt tudnotok kell, hogy kizárólag vaktöltényt használnak ilyen forgatásokon. Szerintem igazi lőszert nem is lehetne kilőni vele, de mindenképpen vaktöltény van benne. Ez egyáltalán nem szól halkabbat, mint az igazi.  Szóval mondták, hogy lőjek. Én az épület tövébe céloztam, és meghúztam ravaszt. Gondoltam, hogy nagyot fog szólni, de arra nem számítottam, amekkorát az szólt. Persze a Rendőr palotában tudták, hogy forgatás van, de feltételezem, mindenkinek lehetetlenség volt szólni, mikor mi történik. Biztos sok rendőr nem tudta, hogy filmet forgatunk, mert a lövés után azonnal nyíltak ki az emeleti ablakok és mindenhonnan néztek ki a rendőrök. Gondolom azok voltak, akik az irodákban dolgoztak. Olyan jó érzés volt lövöldözni büntetlenül. A jelenet nagyon jól sikerült. Természetesen bennünket „rossz fiúkat” elkaptak a rendőrök.

 

Hát ennyit a forgatásokról. Majd még írok ilyen kalandokat. Lassan befejezem, mert azért egy kicsit akarok aludni. Kihasználom, hogy egy kicsit hamarabb értem haza.

 

Felrakok egy vicces videót, amint egy rendőrkutya kerget egy bűnözőt. A kutya inkább játékos, mint vad. De nézzétek.

 

Sziasztok.

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr731673474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása