Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Küzdelem a kezdőkkel-2009 bakiai videó

2010. január 22. 22:57 - Warrior

Sziasztok.

 

Ma edzettem, és mondhatom, nagyon fáradt voltam. Most érzetem, hogy az elkövetkező napokban pihennem kell. Jövőé héten, Csütörtökön harcolok, és előtte mindenképpen rá kell pihennem. Tegnap nagyon kihajtottam magamat. Nagyon kemény küzdelmeket nyomtam, és éreztem ma, hogy igazán nem tudtam kipihenni magamat. Nem voltam olyan jó erőben, és fáradt volt az izomzatom. Muszáj pihennem. Az is biztos számít, hogy már nem vagyok mai gyerek. Nem vagyok idős, de ha kialszom magam, akkor pár évet letagadhatok. Legalábbis ezt mondják. Szóval a pihenés legalább olyan fontos, mint az edzés. Ma volt az a pont, amikor érzetem, hogy a testem jelzett, hogy vegyek vissza. Úgy, hogy hallgatok rá és visszaveszek.

Gondoljatok bele, a hét 5-napján edzek. Higgyétek el, nagyon kemény. Ott nem lehet lazáskodni, mert az ellenfél keményen jön rád. Nem lehet könnyedén venni, mert beletaposnak a tatamiba (judo szőnyeg). Főleg, ha az illető kezdő. Na, akkor aztán van hadd el hadd. A kezdők általában nagyon akarnak bizonyítani, és vigyázni azt nem tudnak. Komoly sérüléseket okoznak.

 

Elmesélek egy történetet, ami velem és egy kezdővel történt. Először jött le a srác edzeni. Olyan zömök, sűrű gyerek volt, nálam olyan 10-évvel fiatalabb. Valamilyen küzdősportot csinálhatott, azt hiszem Aikidózott előtte. Az edzésen azt gyakoroltuk, hogy kell a másikat levinni a földre. Felálltunk egymással szemben, és az egyikünk bement a másiknak lábra és levitte a földre. Hangsúlyozom, csak levitel volt a feladat. Semmi ütés vagy rúgás, csak levitel. Ez előtte el lett mondva. Én voltam a soron és bementem a srácnak lábra. A srác ellépett hátra és egy felütéssel orrba vágott. Azonnal elkezdett vérezni az orrom, és éreztem, hogy eltört. Őszintén megmondom ideges lettem. Nagyon ideges! Alig bírtam felállni. Hogy miért csinálta, a mai napig nem tudom.

Jött a küzdelem, és pedig befogtam a lábát egy lábfeszítésbe. És meghúztam! Amolyan harcos módra!  Nem felejtettem el, az ütését, amit kaptam. Hatalmasat reccsent a bokája. Vagy tört, valami, vagy szakadt. Éreztem a lábán, hogy valami engedett, de úgy gondoltam, hogy ennyi jár nekem. A srác egy kicsit agonizált a földön, aztán sántikálva hazament az edzés végén. Soha többet nem láttam.

Este bementem a korházba, mert az orrom, eléggé fájt. Megröntgenezték, és a röntgen kimutatta, hogy el van törve. Be akarták gipszelni. Képzelhetitek az orromat. –Na-gondoltam-Azt már nem. Hogy néznék ki begipszelt orral? Az orvos mondta, hogy el fog mozdulni. Én meg mondtam, hogy majd vigyázok. Úgy, hogy nem lett begipszelve az orrom, és szerencsére nem mozdult el.

 

Úgy, hogy a kezdőkkel vigyázni kell. Csúnya dolgokat tudnak csinálni. Semmi kontroll, és össze-vissza csapkodnak. Ha küzdök velük, magamra is kell vigyáznom, és rájuk is, mert ők egyikünkre sem vigyáznak.

 

Egyébként ma megvettem a repülőjegyet. Úgy, hogy most már teljes gőzzel a versenyre koncentrálok. Szerdán indulok, és csütörtökön lesz a meccsem. Készülök, minta gép. Hétfőn még edzek egyet aztán pihi a versenyig.

  Egyébként valamiért nagyon fáradt vagyok. Sokat edzettem, az utóbbi hónapban. Egy biztos, ha lemegy a verseny, tele eszem magam és pihenni fogok. Az kijár már nekem. Lassan befejezem a bejegyzést.

Itt van még egy videó, 2009-ben összegyűjtött bakikról. Érdemes megnézni.

Sziasztok.

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr351694084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása