Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Induk Brazil Jiu-Jitsu EB-re.

2010. január 26. 21:16 - Warrior

 

Sziasztok.

Lassan eljön a verseny ideje. Szerdán indulok, és vasárnap jövök meg. Négy napig nem fogok tudni írni. Ha hazajövök, vasárnap írok, hogy mi volt a versenyen. Én nyerni megyek, úgy hogy nem lehet baj. Biztos lesznek storyk is. Ilyenkor mindig vannak. Nagyon szeretnék nyerni. Idén megyek negyedszer. Majd csinálok képeket is, és kiteszem a blogra. Egy kicsit izgulok is. Csak arra kell figyelnem, hogy a nyerni akarás miatt ne legyek görcsös.

 

Ma reggel felkeltem és egy kicsit megijedtem, mert éjjel dideregtem Ez akkor szokott lenni, ha lázas vagyok. Azért verseny előtt nem akarok lebetegedni. Nagyon sokat készültem, és fontos, hogy minden rendben legyen.

 Azért a furcsa lesz, hogy 4-napig nem írok. Onnan biztos nem tudok írni. Meg persze a versenyre akarok összpontosítani. És persze nyerni akarok.

 

Ilyenkor mindig, amikor megyek, egy versenyre elgondolkodok. Hogy mikor kezdtem a sportot, miért kezdtem el, miért csinálom még mindig, és ilyen dolgokon.  Ilyenkor olyan jó dolog, ha az embere nyer. Megnyerni egy versenyt. Akkor, abban a pillanatban a legjobbnak lenni. Ez fantasztikus dolog. Én mindenkinek javaslom, hogy valamilyen módon próbálja ki. Ne kell küzdő sport, bármilyen más sport is jó. Csak csináljatok valamit. Bármit. Ami izgalmas és jó dolog. Én sok mindenre rájöttem, a hosszú versenyzői pályafutásom alatt. Mégpedig arra, hogy bármit elérhetünk az életben. Egy viszont fontos, mégpedig az, hogy olyan nincs, hogy valamit semmiért. Mindennek ára van. A siker ára pedig a sok edzés és munka. És a siker jön!! Elkerülhetetlenül.

  Fogalakozzatok olyannal, ami örömet okoz. Mindenki jó valamiben. Mindenki sikeres lehet valamiben. Találjátok meg. És csináljátok! Olvastam egy nagyon jó mondást. Úgy szól, hogy : NEM ATTÓL LESZEL SIKERES, AMIT HOLNAP CSINÁLSZ, HANEM ATTÓL, AMIT MA!

Szerintem ez nagyon jól megfogalmazza és visszaadja azt, ami a cselekvés lényege. Én így csinálok mindent.

 

Ma éjjel az anyósomnál alszok, mert 5 órára ki kell mennem a reptérre.

 

Vasárnap újra írok. Addig is Sziasztok.

 

Szurkoljatok.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr961704946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása