Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Edzés-Filmes tervek-Erőszakoskodó kutyus videó

2010. február 12. 23:48 - Warrior

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy jobb kép, a dobogóról:)

Sziasztok.

 

Tegnap szakad a hó. Már úgy „hiányzott” egy kis hóesés. Mintha nem lenne belőle elég. Már nagyon várom a tavaszt. De szerintem nem csak én vagyok ezzel így. A tavasz mindig olyan jó érzéseket kellet az emberben. Ahogy virágoznak a fák. Az valami fantasztikus. Olyankor lehet igazán látni, hogy mindig van remény, mert minden újjá születhet. Biztos hamarosan itt lesz a tavasz. Nagyon szeretem érezni a nyíló virágok illatát. És azt is nagyon szeretem, amikor érzem, hogy langyos a levegő. Nagyon várom, már tényleg, hogy ki tavaszodjon.

 

Egyébként ma voltam edzeni. Hát ma nem ment valami jól megmondom őszintén. Éppen azon gondolkodtam, hogy mivel minden nap edzek, így nem lehetek mindig tökéletes formában. A verseny után sem pihentem ki igazán magam. De hát mit csináljak, szeretek edzeni. Péntekenként gi nélküli edzés van. Az azt jelenti, ha valaki nem tudná, hogy nincs az embereken jiu-jitsu ruha. Csak egy szűk póló és egy rövidnadrágban van a harcosokon. Én megszoktam, hogy van ruha és azt keményen tudom fogni. Ha megfogok valakit, azt nem engedem el többet. Ha viszont nincs ruha, akkor nem tudok igazán kapaszkodni az ellenfélbe. Persze biztos csak szokás kérdése. Sokkal többet edzek ruhába, mint az nélkül, így természetes hogy az jobban megy. Ha gi nélkül edzenék, többet akkor valószínűleg az menne jobban.

 

Írtam a múltkor, hogy tervezek egy filmet. Egy saját filmet. Már megírtam a forgatókönyvet és elvittem egy producerhez. Bejelentkeztem és bevittem neki. Ez egy nagy filmgyártó cég. Már több komolyabb magyar mozifilmet csináltak. Bementem és előadtam a tervemet. Azt mondta a producer, hogy elolvassa a könyvemet és elmondja, hogy érdemes –e megcsinálni. Kb. két hét, azt mondta, amíg elolvassa. Két napja lejárt, a két hét és a titkárnője jelentkezett is. Azt mondta, hogy nem elég kiforrott a forgatókönyvem. Én nem tudom, hogy hogyan olvassák a forgatókönyvet. Persze ez az első forgatókönyvem, amit írtam, de mindet elolvastam arról, hogyan kell jó forgatókönyvet írni. Én nagyon jónak találom, és nem értem, hogy más miért nem találja jónak. Egy kicsit bánt is a dolog. Nem annyira, de azért egy kicsit. Újra elolvasom a könyveimet a forgatókönyv írásáról, és lehet, hogy egy kicsit át dolgozom. De nem adom fel! Amíg nem látom, a moziban addig nem nyugszom. Viszem máshoz. Valaki biztos meglátja benne a fantáziát. Szerintem közönségsiker lesz. Úgy látom, hogy eddig egyedül én gondolom ezt.

  Addig fogom újra írni, amíg nem lesz tökéletes.

 

Nem könnyű betörni a Magyar mozi piacra. Pedig annyi új ötletem van, hogy az hihetetlen. Azért is jelentkeztem a filmes Főiskolára, hogy diplomát szerezzek, és saját filmeket csinálhassak. Az első félévem megvan. Most kezdtem a másodikat. Összesen hat félév, aztán a mesterképzés. Ha végzek, digitális filmeket tudok készíteni. A jövő televíziózása a digitális film. Én nemcsak szerepelni szeretek filmekben, hanem készíteni is szeretem a filmeket. Ha a diplomám meglesz, csinálok saját filmkészítő céget és ontom a sajátkészítésű filmeket, reklámokat és filmsorozatokat. Lassan befejezem, mert holnap Főiskola és korán kelek.

 

Feltettem egy képet, amin az EB-an a dobogón állok. Most kaptam meg őket, ez jobban sikerült.

 

És feltettem egy videót. Szerintem érdekes. Egy kutyus van rajta, ahogy meg akar erőszakolni egy csirkét. Nézzétek és nevessetek.

 

Sziasztok.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr931753676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása