Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Jóban, Rosszban forgatásán

2010. február 21. 13:51 - Warrior

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A FORGATÁSON, AZ ÖLTÖZŐBEN

Sziasztok.

 

A tegnapi diszkó rendben lement. Semmi különös nem volt. Ami szokatlan, de megnyugtató. Biztos vagyok benne, hogy a rendrakásunk következménye. Aki balhézik, az megy kifelé. Jött egy nagydarab srác a barátnőjével, a kivel régebben sok gond volt. Bejött, két dinnye a hóna alatt és látta, hogy úgy nézek rá, mintha támadni akarnék. Érezte, hogy a vadnyugat ideje lejárt, és hamarosan angolosan távozott. Látszott, hogy nem érezte jól magát, egy olyan környezetben, ahol diktatúra van. Mert olyan hangulatot próbálok bevezetni, ami a Kubai állami televízióban van. Konkrétan, csak az mehet, amit megengedünk. Nálunk a diszkóban is az van. Csak az mehet, amit megengedünk, és csak kulturáltan lehet szórakozni. Semmi duhajkodás, agresszivitás, csak normális viselkedés. Ez a jövő.

 

Egyébként voltam forgatni a Jóban, Rosszban. Tudnotok kell, hogy a stúdió, amiben a belső felvételeket forgatják, kint van a búsban. Budapestről kell kifelé menni a Jászberényi úton, Rákoskeresztúr felé. Megmondom, őszintén egy kicsit elmaradott vagyok GPS terén. Konkrétan nincsen. Egy Budapest térképem valahol van az autóban, de azt ebben az esetben nem találtam. Úgy, hogy maradt a jól bevált emlékezés. Egyszer ugyanis már voltam, az adott objektumban, de az régebben volt. Néhány mellékutca után megtaláltam, az Interaktív stúdióját. Ez a cég készíti a TV 2-nek a Jóban, Rosszban sorozatot. Megláttam az épületet, és ami feltűnt, hogy nem volt rajta a régi Interaktív felirat. Ez régebben fent volt. Azonnal azt hittem, hogy valami lakatlan szigetre tévedtem, és leperegett előttem, hogy biztos máshová kellett volna mennem, elkéstem stb.

 

De nem. Jó helyre érkeztem. Megálltam a kapu előtt és megláttam, az apró feliratot, amit csak szódás üveg vastagságú szemüveggel lehetett elolvasni. Na, jó ez túlzás, elég jól el lehetett olvasni, de a korábbi hatalmas felirat helyett, ami eredetileg az épület tetején volt, ez a kis felirat egy postaládán volt található.  Oda álltam az autóval és bemenetem. A sorompó felment és pedig beálltam a parkolóba. Kiszálltam, és odamentem a bejárathoz, ami szerencsére még ugyanott volt ahol évekkel ezelőtt.

  Szokásos szöveg. A pult mögött biztonsági őrök. Mondom, színész vagyok, szerepelni jöttem, válasz, fényképes igazolvány stb. Korrektek voltak. Már ekkor látta, hogy bejáratnál, ahol portás pult volt ott volt két kamera. Felmentem az emeletre, és ott bementem a ruhatárosokhoz. Mondták, hogy menjek, az öltözőbe ott van a ruhám. Azt mondták, hogy most éppen ebédidő van. Na, gondoltam, akkor ebédelek. Elmentem a büfébe, és kértem egy paprikás krumplit.  Nagyon finom volt, de ahogy elkezdtem enni, rögtön jött egy asszisztens és mondta, hogy mennem kellene öltözni, mert hamarosan forgatás. Mondtam neki, hogy semmi gond. Végül is nincs semmi abban, ha az embernek két falat után be kell fejeznie az ebédet.

 

Természetesen tudom, hogy a forgatások ezzel járnak. Voltam már elég forgatáson, hogy ezen ne csodálkozzam. Beadtam a büfébe a paprikás krumplit bízva abban, hogy meg lesz, még amikor visszajövök. Mondta a hölgy, hogy természetesen megőrzi, így valamelyest megnyugodtam. Elmentem az öltözőbe és felvettem a biztonsági őr ruhámat. Komolyan mondom nagyon tetszett. Nagyon jól állt és jól is éreztem magam benne. Hát gondoltam, elmegyek biztonsági őrnek. Úgy is kidobó vagyok, az is hasonló. Egyébként 1994-ben voltam biztonsági őr. Egy OPT bankban. Legközelebb el fogom mesélni, mert ott is történtek érdekes storyk, amiket érdemes megosztanom az utókorral.

 De most maradjuk, a Pénteki forgatásnál. Szóval ott álltam talpig kékben, mert hát a ruhám kék volt. És elindultam a forgatás helyszínére.

Mint említettem, a bejáratnál volt felállítva a kamera. Ott ahol, bejöttem. A jelenet lényege az volt, hogy a sorozat egyik szereplője, biztonsági őr munkára jelentkezik és én veszem fel a munkára. Elég nagyképű vagyok a jelenetben és lekezelően beszélek vele. Egyszer összemondtuk a szöveget és mehetett e felvétel. Kétszer, vagy háromszor megismételték, a közeli és a távoli felvételek miatt, és már végeztem is.

Előtte, amikor összemondtuk a szöveget, nézett bennünket az épület valódi biztonsági őre. Tudjátok az a fajta, akin van egy kis felesleg. Nem akarom bántani, mert nagyon rendes fickó volt, de a tipikus bizt. őr.

Nos, derék emberünk nézte, ahogy mondom és gyakorlom a szöveget és nemes egyszerűséggel megszólalt. – Ezt én is el tudtam volna mondani. Ehhez nem kellett volna színészt hívni.

Ránéztem és mondtam, neki hogy –Nana! Azért ez nem így van! – és amikor látta, hogy hat különböző stílusban és hanghordozásban mondom el ugyanazt a mondatot, elgondolkodott.

Hát így alakult a pénteki forgatási napom.

 

És a következő dátumot jegyezzétek meg. MÁRCIUS 25. Ekkor leszek adásban. Én nézem, ha tudjátok, ti tegyétek ezt. Nem lesz nehéz felismerni, én leszek benne a biztonsági őr a portán.

 

Mára ennyi. Vigyázzatok magatokra. Ma nem teszek fel videót, de legközelebb keresek valami jót.

 

Sziasztok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr711778076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása