Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Az edzésről-Diéta

2010. február 26. 00:29 - Warrior

Sziasztok.

 

Tegnap elég sokat edzettem. Reggel voltam jiu-jitsuzni, aztán este mentem Mosonmagyaróvárra edzést tartani. És természetesen ott is harcoltam a sportolókkal. Úgy, hogy estére kellőképpen éreztem a testemet. De hát ez a lényeg, hogy az ember érezze, hogy él. Hát én minden nap érzem.

  Lényeg, hogy jön a tavasz. Olyan jó minden reggel arra ébredni, hogy az énekes madarak csiripelnek. Olyan más az ember hangulata. Lassan elkezdek futni is. Nem messze van egy gyönyörű erdő, itt ahol lakom. Reggelente kimegyek futni, egy héten háromszor. Persze azt megvárom, amikor jobb idő lesz, mert hideg levegőt nem szeretek beszívni. Talán nem is egészséges. De hamarosan felmegy a hőmérséklet és mehet a dolog. Már várom. Nyárra nagyon jó formába akarom hozni magam.

  Egyébként elkezdtem a diétát. Meglepően jól megy. Sokszor eszek keveset, és nagyon jól bírom. Észrevettem, hogy ha igazán rá állítom az agyamat, akkor könnyebben megy. Igazán elhatározom, akkor igazán könnyű. Ha csak tessék lássék csinálom, akkor nem megy. Most igazán elhatároztam. A salátát például utálom. Ilyenkor mégis eszem. Tegnap este ettem a McDonaldsban és komolyan mondom ízlett. Hogy miért azt nem tudom.

 

Általában a 4. napon kezd rossz lenni a dolog. Azt is megfigyeltem, hogy a cukor az, ami nagyon hiányzik. A cukor édes íze. Hihetetlen milyen függőséget tud okoznia cukor. Azt is megfigyeltem hogy édesítő íze nem pótolja a cukor ízét.  Ez van. Már nincs túl sok hátra. Csak 86 napJ. Kilencven nap, 12 hét a diéta.  Ilyenkor annyira a fejembe veszem a dolgot, hogy kibírom. Persze sokat számít az úgynevezett csaló nap. Ez általában vasárnap. Ilyenkor az ember azt eszik, amit akar, és annyit-amennyit akar. Gondolhatjátok, hogy én mit művelek a csaló napon. Gyakorlatilag szétzabálom magam. Erre nem csak azért van szükség, hogy az ember jobban bírja a diétát, hanem azért is, hogy az anyagcsere felgyorsuljon. Hát jól felgyorsítom.

 

Egyébként lesz Cseh országban egy Jiu-Jitsu verseny. Mondták, hogy menjek és valószínű, hogy kimegyek, csak az a baj, hogy pont akkor van iskola. Nem tudom, hogy milyen óráim lesznek, még meg kell néznem és utána döntök. Azért a versenyzés az fontos, mert az ember ott tudja igazán lemérni a tudását.  Persze én most már inkább megválogatom, hogy milyen versenyen induljak. Harminc éve csak versenyzek. Úgy érzem, én már válogathatok.

  Ma edzésen az utolsó küzdelem után nagyon elfáradtam. Csak feküdtem a tatamin, és lihegtem. Szakadt rólam a víz és igazán éreztem, hogy jól kiadtam magamból mindent. Biztos jól fogok aludni. Néha jobban megy az edzés, néha nem. Persze minden nap edzek és azt lehetetlen megcsinálni, hogy mindig csúcsformába legyek. Elég, ha a versenyeken vagyok csúcs formában.

 

Lassan befejezem.  Legközelebb többet írok. Azért itt van nektek egy remek Mr. Bean videó.

 

Sziasztok.
 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr891791189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása