Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Rossz hangulat

2010. március 01. 00:09 - Warrior

Sziasztok.

 

Írok egy kicsit. Tegnap volt diszkó, de semmi nem volt. Örülök is neki, mert nincs szükségem balhéra.

Egy kicsit ideges is vagyok, mert a párom leesett a lépcsőről, és súlyos agyrázkódást szenvedett. Nagyon féltem őt és aggódok. Éppen a fodrásztól ment lefelé a lépcsőn és megcsúszott. Neki esett a korlátnak, és háttal fejjel az egyik lépcsőfokra rá esett. Hátul ütötte be a fejét, és azonnal eszméletvesztésre került sor. Mentő vitte be a korházba. Engem felhívott a húga és odamentem én is a korházba. Azt azért elmondom, hogy a lehető leg szarabb korházba vitték. Az Újpesti Árpád kórházba. Köztudottan nagyon rossz híre van a helynek, ezt pedig meg is tapasztalhattuk. Úgy kezdődött, hogy nem működött a CT. Elromlott, mondták nemes egyszerűséggel. Mivel ilyen esetben muszáj CT vizsgálatot csinálni, ezért, azt mondták, hogy el kell vinni egy Rditech nevű helyre, ahol van CT. A mentős kérdezte az orvostól, hogy nem kell oda telefonálni?

 

Az orvos azt mondta, hogy nem, mert biztos ott vannak. Végig zötykölődtünk a városon, a mentővel. Odaértünk, és kivettük a páromat a mentőből. Odatoltuk a bejárathoz és tök sötét volt. Sehol senki. Vártunk egy kicsit és csengettünk. Visszaraktuk a mentőbe nehogy megfázzon. Fél óra múlva előkerült egy asszisztens nő, és mondta, hogy ott nincsen orvos, mert csak akkor jön, ha behívják. Telefonáltak neki, és kb. 30 perc múlva meg is érkezett. Megcsinálták a vizsgálatot, és azt mondták, hogy nincsen törés és vérzés. Vissza a mentővel korházba, végig a városon. Kb. hajnal 3 órakor fekhetett le a korházi ágyra. Három napig tartották bent, nem kapott semmiféle gyógyszert, azt se mondták neki, hogy mi a helyzet. Három nap után azt mondták neki, hogy mehet haza. Nem is orvos mondta, hanem egy ápoló nő. A kezébe nyomták a záró jelentését, és kész. Most itthon fekszik, és ugyanúgy fáj a feje. Megmondom, őszintén nagyon mérges vagyok a kórházra. Tegnap reggel elkezdett zsibbadni az arca bal fele.  Gondoltam, hogy holnap elviszem egy orvos barátomhoz, aki megvizsgálná, de most megint autóba, zötykölődni? Hát nem tudom.  De megnyugodni csak akkor tudok, ha csinálnak egy kontroll vizsgálatot.

 

Megtapasztaltam, hogy Magyarországon nem szabad betegnek lenni. Tisztelet a kivételnek, de iszonyat szar korházak vannak. Olyan furcsa orvosok vannak, hogy az hihetetlen. Nézegettem őket és úgy tűnt, mintha nem érdekelnék őket a betegek. Minek megy az ilyen ember orvosnak. Elképesztő. Az emberélet semmit sem ér.

Gondoltam felhívom a Honvéd kórházat. Köztudott, hogy az a legjobb Magyarországon. De sajnos csak a belügyi szervek dolgozói vehetik igénybe. Felhívtam őket és kérdeztem, hogy nem lehetne –e, megoldani, hogy megvizsgálja őt egy normális orvos? Azt mondták, hogy ha nem rendőr, vagy rendőr közvetlen családtagja, akkor nem. Kérdeztem, hogy ha véletlenül baj lesz, mert nem vizsgálták meg akkor is vállalni fogja ezt? Egy kicsit elbizonytalanodott, elgondolkodott, és azt mondta, hogy persze. Azt hittem szét basz az ideg! Már elnézést.

  Nem az lenne a kötelessége egy orvosnak, hogy ahol tud, segít? Nem erre esküdött fel?

Úgy, hogy most nagyon aggódok, és nincsen jó kedvem. Általában jó kedvem van, de most nincs. Ha jobban lesz a Drágám, akkor majd megnyugszom. Azért egy fejsérülés nagyon komoly. Most nem is teszek fel videót. Holnap írok, hogy mi volt.

 

Sziasztok.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr471798673

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása