Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A Német autópályán-Kukkoló autós videó

2010. május 03. 23:04 - Warrior

Sziasztok.

 

Írok megint. Bár tudom, hogy mostanában egy kicsit ritkábban ragadok tollat, akarom mondani klaviatúrát, de azért mindig előkerülök. Meg hát, ha néha napján kimarad egy-egy alkalom, máris mondják a harcosnaplo.blog.hu rajongók, hogy „Na, mi van?” Úgy, hogy most már úgy látom, írni kell. Nem lehet szünet. Ezt meg is értem, mert ha már elkezdtem a naplómat, akkor úgy illik, hogy folyamatos legyen az írás. Muszáj kielégítenem az olvasás utáni vágyatokat. Én is szívesen olvasom, más írásait, bár ez inkább a könyvekre korlátozódik. Szóval elmesélem, hogy mi történt Németországba menet. Mert mint említettem, nemrég voltunk kint a Germánoknál, a legnagyobb Fitnessz expón.

 

A cég aki ki vitt bennünket kérdezte, hogy adjanak autót vagy sajáttal megyünk? Én persze rámondtam, hogy megyünk sajáttal. Akkor még igazán bele sem gondoltam, hogy milyen sajáttal, mert éppen akkor hoztam el az új autómat és azzal nem szándékoztam neki ugrani a közel 1200 km-es távnak. De a barátom és tanítványom kisegített. Ő felajánlotta, hogy kimehetünk az ő gyönyörű, autójával, aminek már a megjelenése is tekintélyt parancsol. Már ránézésre is látszik, hogy egy multi szalag melletti munkájának a fizujából, nem könnyű megvenni az említett verdát. Nos, mi ezzel a csoda járgánnyal vágtunk neki az útnak. Szakítottunk is rendesen az osztrák és német autópályán. Nem mondom, hogy mennyivel mentünk, de komoly pálya csúcsot mentünk volna a Hungaroringen. Persze ilyen sebesség mellett az üzemanyag is rendesen eltűnt a szívó torokban. Meg álltunk egy Német benzinkútnál, és tankoltunk. Utána indultunk is tovább, pontosabban indultunk is volna, de egy civil autóból leintettek bennünket a Police feliratú ruhában lévő, szakemberek.

 

Mindenkinek elkérték a papírjait és ellenőrizték az autó alváz számát is. Persze minden rendben volt. Faggatóztak, hogy hová megyünk, mit csinálunk stb. Ez annyira engem nem háborított fel, de amikor visszafelé jöttünk, megint leállítottak bennünket. Na, azon aztán kiakadtam, főleg akkor, amikor az egyik rendőr úgy jött az autóhoz, hogy a keze a pisztolyán volt. Szerintem ez bunkóság volt. Nevetve mutattam is neki a kezem, hogy nincs benne semmi. De persze ő nem nevetett. Megint jött a szokásos átkutatás, kérdezősködés stb. aztán elengedtek.

  Nekem csak az volt furcsa, hogy a rendőr a pisztolyát fogta. Biztos gondolta, hogy ha valami történik, ő lőni fog. Nekem ez a hozzá állás nem tetszett. Persze biztos vannak olyanok, akik miatt kell a fegyver, de én csak magamból tudok ki indulni. Én törvénytisztelő állampolgár vagyok és bemutatót mentem tartani Németországban, erre a rendőr pisztollyal a kezében jön az autóhoz. Tudom, hogy neki ez a munkája, de nekem, valahogy nem tetszett.

 

Hát ez történt az odavezető úton. Végül is nem nagydolog, de gondoltam megosztom veletek. Egy kis érdekességnek jó.

 

Lassan befejezem az írást és hamarosan jelentkezem.

 

Sziasztok.

 

 

MILLIOMOS HÍREK: BEKEMÉNYÍTETT AZ AUDI R8

Sportváltozatot készített az Audi az R8-ból, a GT jelű különkiadásból 333 darab kerül piacra. 

 

Különkiadást készített az Audi az R8-ból, a GT fedőnevű modellből mindössze 333 darab készül. 560 lóerősre erősítették az immár 540 Nm csúcsnyomatékú, 5,2 literes V10-es motort, a súlyból kereken egy mázsát faragtak le (1525 kilogrammos a GT), így a szupersportkocsi 3,6 másodperc alatt gyorsul százas tempóra, végsebessége pedig eléri a 320 km/órát.

Hosszasan taglalja az Audi sajtóközleménye, hogy milyen módosítások történtek, a legnagyobb spórolást az ülésekkel sikerült elérni. 31,5 kilogrammot jelentett, hogy üvegszálas anyaggal erősített műanyagból készültek a székek, de azzal is majdnem tíz kilót takarítottak meg, hogy lecserélték az akkumulátort.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Többek között vékonyabb üvegből készült az első szélvédő, a hátsó ablakot üveg helyett polikarbonátból készítették el, de még a kárpitozással is 7,9 kilós mínuszt sikerült produkálni. Karbonszálas anyaggal erősített műanyagból készültek a lökhárítók, a 35 lóerős teljesítménynövekedés és a 10 Nm-es nyomatékugrás csupán az elektronika újraprogramozásának köszönhető.

Hatfokozatú R-Tronic szekvenciális váltót építettek az autóba, alapesetben a nyomaték 85 százaléka jut a hátsó tengelyre. Ide egy mechanikusan záró differenciálművet is építettek a mérnökök, az alapfelszereltség részét képezik az egycentiméteres mozgástérben állítható felfüggesztések.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Speciális hangolású ESP-vel készül a GT, elöl 380, hátul 356 milliméter átmérőjűek féktárcsái. Azoknak, akik versenypályán szeretnék használni az autót, speciális csomagot kínál az Audi bukókerettel, tűzoltópalackkal és akkumulátor-lekapcsoló gombbal.

 

(Forrás: deluxe.hu)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr211972524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása