Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Macska az Autón-Főiskola

2010. május 09. 15:34 - Warrior

Sziasztok.

 

Egy kicsit ideges vagyok, mert az autómra állandóan rámászik egy macska. Vagy lehet, hogy nem is egy, hanem több. A lényeg, hogy mindig beállok az udvarba, és reggelre az egész autó macska lábnyomos. Még a teteje is. Mondom az egyik haveromnak, hogy mi történik minden éjszaka. A srác mondja, hogy az fontos, hogy a macskát ne ijesszem meg, ha látom, hogy az utón fekszik. Kérdem tőle, hogy miért ne? Azt mondja azért, mert akkor megijed, és a karmait kiereszti és meg karcolja a fényezést. F….a!!  Nem ijeszthetem meg. Meg kell kérnem, sőt könyörögnöm, kell neki, hogy fáradjon le, mert ha már fent van, akkor ő az úr. Nem semmi mi? Benyújtok egy kérvényt, hogy szeretném, ha a macska lefáradna az autóm tetejéről. Aztán, ha úgy gondolja, akkor lejön. Elképesztő. Már gondolkodtam azon, hogy letakarom, az egész autót, csak eddig még nem találtam olyan nagy lepedőt, amivel ezt megtehetem. Pedig fontos, mert teljesen odaszoktak a macskák.

  Egy másik srác azt mondja, hogy ő lövöldözni szokta a macskákat. Csak az nem volt világos, hogy mikor? Napközben egy árva macska lelket sem látok az udvaron. Éjjel meg csak nem lehet lövöldözni, mert az ember a saját autóját találja el. Meg hát azért nem szép dolog macskákra lövöldözni!?!?

 

Egyébként lassan jönnek a vizsgák a Főiskolán. Konkrétan ma is voltam vizsgázni. Infomédia és Média ismeret tantárgyakból. Hát megmondom őszintén nem volt annyira egyszerű. Főleg úgy, hogy túl sokat nem tudtam tanulni, mert ugye nemrég voltam Németországban és a versenyekre is készültem. Úgy, hogy nem tudtam úgy ráhangolódni, ahogy szerettem volna. De azért megtettem mindent és így sikerült, mind a két tantárgyból levizsgáznom. Ennek nagyon örülök, mert a kezdeti sikerélmény nagyon jó! Azért a java még hátra van. Májusban és Június elején folyamatosan mennek a vizsgák és zh-k. Jó lesz túl lenni rajta, mert akkor már meg lesz az első évem. Én biztos vagyok benne, hogy sikerül, mert elhatároztam és semmi sem állíthat meg. Igazán elhatároztam, hogy meg lesz a diplomám, és ez így lesz. Akármi történik!!

 

Egyébként tegnap a diszkó is megvolt. Nem volt egyáltalán izgalmas megmondom őszintén. Nem mintha vágynék a balhékra, de tegnap tényleg kevesen voltak. Gondolom azért, mert nemrég volt a ballagás és nem nagyon van az embereknek pénze. Legalább hamarabb haza mehettem. Jó is volt, mert folyton rám tört az álmosság. Nem is nagyon mertem leülni, mert féltem, hogy elbóbiskolok. Van a diszkóban néhány fotel. Nagyon kényelmes, és ha leülök, akkor szinte azonnal elkényelmesedem. Így figyeltem, hogy ne üljek sokáig, és ha úgy éreztem, hogy álmosodom, akkor azonnal kimentem a friss levegőre.

  Reggel általában, amikor hazaérek, megfürdök, és miután lefekszem, mindig nézni akarom egy kicsit a tv-t. De csak akarom, mert szinte azonnal elalszom.

 

A diétának jövő hét végén vége van. 12-hét. Ennyit csináltam végig. Az első két hét, és az utolsó két hét nehéz volt. Kb. 7 kg-ot fogytam. Még egyszer meg akarom csinálni, olyan szeptember elején fogom kezdeni. Úgy, hogy karácsonykor ne kellejen diétázni. Azért a mákos bejglit nem akarom kihagyni. Lassan befejezem.

 

Egy jó kis milliomos hírt még felteszek.

 

Sziasztok.

 

 

MILLIOMOS HÍREK: EYKILÓS RETRO ARTNYMOBIL 42 MILLIÓÉRT.

Stuart Hughes ékszerészete ezúttal nem egy high-end laptopot vagy mobiltelefont frissített fel a tőle elvárható arany- vagy gyémántberakással, ezúttal a mobiltelefonok hőskorát idéző hatalmas telefont vont be drágakövekkel. A WAP-ozásra és SMS-ezésre is alkalmas csoda 140 ezer font, vagyis 42,4 millió forint.

 

Csak tíz darab készül abból a mobiltelefonból, amit Stuart Hughes a Privé International nevű, luxusszolgáltatásokra specializálódott céggel közösen adott ki. a Privé Phone nevű készülék tulajdonképpen egy ősréginek tűnő mobiltelefon felújítva, valamint bevonva arany- és gyémántborítással.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                ARANY MINDEN MENNYISÉGBEN

 

Ez utóbbiakat nem sajnálták, a mobilra illesztett 73 gyémánt összesen 23 karátnyi, valamint 22 karátos aranyból körülbelül 900 grammnyi került a készülékre.

A telefon egyáltalán nem hazudtolja meg a luxustelefonokról eddig alkotott tapasztalatainkat, ugyanis a 140 ezer fontos (42,4 millió forintos) készülék csak korához képest vonultatja fel a legfrissebb technológiákat: WAP, SMS, színes kijelző a legfontosabb tulajdonságok között.

A tíz telefon mellé egy személyes Privé tagsági kártya is jár, ami egyébként 25 ezer dollárba (4,9 millió forintba) kerül.

 

(Forrás: deluxe.hu)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr941986081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása