Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Favágás-Főiskola

2010. május 19. 23:20 - Warrior

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 ÉPPEN KIDÖNTÖTTEM EGY VIHARVERT FÁT

  

 

Sziasztok.

 

Elég szar idő van nem? „Igazi tavasz!” Azért ne csüggedjünk. A nap süt, csak éppen a felhő eltakarja. Csak azt kell megvárni, hogy jöjjön egy szél és elfújja a felhőt. Ez minden esetben eljön.  De azért ez az árvíz, ami itt van az nem semmi. Tegnap is meg ma is folyamatosan vágtam ki azokat a fákat. Amik a házakra rádőltek, vagy rá akartak dőlni. Megmondom őszintén kemény meló volt. A polgármesteri hivatal kért meg, hogy vágjuk ki azokat a fákat, amelyeket a vihar vagy kidöntött, vagy már majdnem kidöntött. Hát nekiláttunk és én láncfűrésszel vágtam, a gépek meg fogták, vagy pakolták a kivágott fákat. Ez persze nem olyan egyszerű, mint amikor az ember az erdőbe dönti a fát. Mert ott nincs mellette semmi. Kidönti az ember a fát és kész. Nagy kárt nem lehet tenni, esetleg egy másik fa is kidől. Bezzeg a házak, és villanyvezetékek között, már más a helyzet. Ott aztán precízen meg kell fogni a gépekkel. Én a fűrésszel kivágom, a gép meg fogja, hogy nehogy rázuhanjon valamire, vagy valakire. És szép lassan kiemeli valamilyen szabad helyre. Ott aztán én feldarabolom, és mehet a darálóba. Így megy ez.

 

Amikor egy háznál vágtuk a fát, azonnal jöttek oda más házakból is, hogy náluk is ki kellene vágni a fát. Nem is győzzük igazán a munkát. Annyi helyen okozott a vihar problémát, hogy az hihetetlen. Három napja csak a fákat vágom ki. Edzeni sem tudtam, úgy ahogy szerettem volna. Persze a személy és a vagyon biztonság fontosabb volt. A Csákvár csapatomtól ezúton is elnézést kérek, mert nem tudtam menni, megtartani az edzést. Egyszerűen muszáj volt a fákat vágni, mert néhány, már majdnem kidőlt. Nem várhatott a dolog. Most már bízom benne, hogy alakul a dolog, és jobb lesz az idő.

Már itt lenne az ideje. Május vége van lassan és én két napja téli kabátban dolgozok. Hihetetlen.

 

Egyébként ma kellett volna mennem, vizsgázni szerzői jogból. Megmondom őszintén nem igazán tudtam készülni és egy kicsit zavaros is volt a követelmény. Nem mentem. Majd megyek, pótvizsgázni vagy jövőre újra felveszem.

Nem könnyű a Főiskola. Sokat kell tanulni, és nekem nagyon sok más dolgom is van. Így pedig igazán nehéz. De most már valahogy végig csinálom. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem néha nem könnyű a tanulásra összpontosítani. Annyi más dolgot kell az életben csinálnom, hogy néha nagyon nehéz. Véleményem szerint annak könnyebb, akinek nincs más dolga. Nekem ezer dolgom van. De nem panaszkodom, mert én vállaltam, és tudtam, hogy mit vállalok.

 

Most nem rakok be Milliomos híreket, mert egy kicsit macerásabb a szerkesztés, és úgy is igazán arra vagytok kíváncsiak, amit én írok.

 

Lassan befejezem. Feltettem egy képet. Éppen egy hatalmas fát vágtam ki.

 

Sziasztok.

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr462016882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása