Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A lekésett vizsga

2010. május 28. 22:31 - Warrior

Sziasztok.

 

Ma elindultam a Főiskolára, hogy vizsgázzak. A vizsga Egerben 10.30-kor kezdődött. Autóval akartam menni, és időben elindultam. 8-órakor. Csak arra nem számítottam, hogy kib……ott forgalmi dugó van az egész városban. Mentem én mindenféle kerülő úton, de semmit nem számított. Rengeteg autó és csak lépésben lehetett haladni. Azt hittem idegbajt kapok.

Egyszerűen hihetetlen, hogy mi van Budapesten. Gyakorlatilag lehetetlen most már autóval közlekedni. Teljesen mindegy, hogy reggel, délben vagy napközben megy az ember autóval. Lehetetlen úgy menni, hogy ne ütközzünk dugóba.

 

Úgy, hogy annak rendje és módja szerint el is késtem a vizsgáról. Úgy gondoltam, hogy nem megyek be. Megvártam a végét és beszéltem a tanárral. Kb. két hét múlva mehetek szóbeli vizsgára. Így nincs baj. De akkor is kiborító, hogy nem lehet átjutni a városon normálisan. Holnap is lesz vizsga, így biztos, hogy vonattal megyek. Többet autóval nem fogok menni. Ez a mai nap betett, forgalmi dugó ügyileg.

 

Hát ennyi. Holnap folytatom.

 

Sziasztok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr32039088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása