Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Legénybúcsú

2010. július 19. 11:28 - Warrior

Sziasztok.

 

Itt vagyok megint. Végre itt van az igazi nyár. Imádom, hogy egy szál nadrágban lófrálhatok egész nap. Persze mindenhonnan jönnek a hírek, hogy a kánikulát így nem lehet bírni, meg úgy nem lehet bírni. Ez biztos igaz is, és biztos nagyon sok embert megvisel a nagy meleg. De én imádom. Ilyenkor mindig az van az eszemben, hogy télen mennyire szoktam fázni és milyen rossz, amikor didergek. Ezt soha nem felejtem el, és örülök, hogy nagyon meleg van. Viszont egy valamit észrevettem.

Méghozzá azt, hogy a nagy melegben nehezebben megy az edzés. Például szerdán küzdöttem egy öt perces menetet és mit mondjak nagyon elfáradtam tőle. A Hans nevű barátommal küzdöttünk. És nagyon intenzív, pörgős meccs volt. A küzdelem végén elterültem és csak kapkodtam a levegőt. Úgy, hogy a melegnek ez az egyetlen hátránya számomra.

 

Egyébként megvolt a legénybúcsúm. Tudjátok, július 31-én megnősülök. Életem legszebb napja eljön.  Nagyon várom, és nagyon boldog vagyok. Én sem gondoltam, hogy ennyi jó érzést adhat egy házasság. Gondolom az a titka, hogy olyan emberrel legyünk, aki hozzánk való. Persze ehhez biztos szerencse is kell, és biztos tenni is kell érte.

Úgy, hogy az öcsém megszervezte a legénybúcsúmat. Fantasztikus volt, és nagyon jól éreztem magam. Az igazság az, hogy nem számítottam rá. Felhívott, hogy menjünk fémkeresőzni. Gondoltam miért ne? Úgy is egyedül voltam itthon, mert a párom meg elment leánybúcsúra. Előkészítettem mindenféle eszközt a fémkeresőzésre. A fémkeresőt, ásót, vizet és vártam az öcsémet. Megérkezett és elindultunk.

 

A Velencei tó partjára mentünk. Ott ide-oda vitt az autóval és mondta, hogy tud egy jó helyet. Bementünk egy kerítésen és ott voltak a barátaim. Legalább 25-en. Nagyon meglepődtem és boldog voltam. Nagyon jól sikerült az este. Először elmentünk paintballozni, aztán ettünk és este diszkó. Jó volt, mert most szombaton pont nem volt Csákváron diszkó. Nagyon jó volt a diszkóban. Teljesen kikapcsolódtam és fantasztikus volt a hangulat.

Nagyon elgondolkodtam, hogy ennyi barátom van. És milyen jó barátok! Nagyon szerencsés ember vagyok! Olyan sokan összejöttek, hogy az hihetetlen.

Ezek a legszebb pillanatok az ember életében. Nagyon szeretném viszonozni, a barátságot. Ezt nagyon elhatároztam! Az olyan jó dolog, amikor ennyi ember összejön csak miattam.

Néha elgondolkodom, hogy lehet, hogy nem teszek eleget a barátaimért. És egy ilyen alkalommal, amikor ilyen sokan összejönnek, akkor tudja meg az ember, hogy kik azok közel állnak hozzá.

Úgy, hogy én mindenkinek azt tanácsolom, hogy becsülje meg a barátait. Én is ezt teszem.  Ők azok, akik minden körülmények között kitartanak az ember mellett.

Lehet, hogy egy kicsit érzékenyre sikerült a bejegyzés, de nekem nagyon sokat adott az a tény, hogy a legénybúcsúra ilyen sokan eljöttek, és hogy ezt így megszervezték. Nagyon boldog vagyok.

 

Hamarosan folytatom.

 

Sziasztok.

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr12160653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása