Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Az esküvőm

2010. augusztus 21. 21:39 - Warrior

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sziasztok.

 

Egy kicsit régen írtam. Nézzétek el nekem, mert sok dolgom volt. Nagy szervezésben voltam. Konkrétan az esküvőnket szerveztük. Ez nagyon sok időmet elvette. Nagyon jóra akartuk csinálni, és úgy érzem ez sikerült is. Csináltam egyéni táncot is és közös táncunk is volt a feleségemmel. Majd valahogy felteszem a blogra is, de a facebook-on láthatjátok.

Szóval megtörtént a nagy esemény az esküvőnk, a kedvesemmel. Most már a feleségem. Annyira jól sikerült az esküvő, hogy az hihetetlen. Én nagyon jól éreztem magam és szerintem minden kedves vendég.

Őszintén megmondom, nagy boldog vagyok és még most is az esküvő hatása alatt állok. Annyira jó, amikor olyan emberrel köti össze valaki az életét, aki igazán hozzá való. Én olyannal kötöttem össze az életemet! Higgyétek el nagyon jó érzés. Mindenkinek csak ajánlani tudom.

Azt is észrevettem, hogy nagyon fontos az, hogy az ember megfelelően érett legyen egy kapcsolathoz. Húsz éves koromban biztos én is másmilyen voltam. Ez természetes. Biztos későn érő típus vagyok.

Egy biztos mostanra értem meg, arra, hogy családom legyen. Szerintem az annyira jó lehet, amikor az embernek van egy gyermeke, és felnevelheti. Biztos vagyok benne, hogy olyan érzés, ami máshoz nem hasonlítható. Bízom benne, hogy előbb-utóbb gyarapszik a család. Ez fog következni.

 

Nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen lesz az esküvő. Hogyan fogom érezni magam? Pontosabban azt tudtam, hogy jól, de akkor is kíváncsi voltam arra, hogy milyen lesz az egész. Mégis csak a legfontosabb pillanat az ember életében, amikor kimondja az igent. Hát én kimondtam. Jó hangosan. És utána, amikor azt mondta az anyakönyvvezető, hogy mostantól fogva házastársak, nagyon boldog voltam! Szinte fel is ujjongtam!

Szóval házas ember vagyok. Érdekes, mert sokan mondják, hogy a papír az nem számít. Nekem pedig sokat jelent. Mégis csak más, hogy az ember hivatalosan is összeköti a másikkal az életét. Az már nem ugyanaz, mint az együtt járás.

 

Az esküvő után lementünk a Balatonra egy hétre pihenni. Nagyon jó volt sokat aludni és napozni. Csak egyetlen baj van azzal, ha sokat pihenek. Egy kicsit ellustulok.  De most kifejezetten jól esett. Fürödtünk, napoztunk, ettünk és J!!! Ilyenkor ezt kell csinálni!! Jót is tett, hogy egy hétig nem csináltam semmit. Mindig nagyon jó feltöltődni.

Muszáj is, mert most már kezdem az edzéseket. Amikor nagyon megterhelő az edzés, akkor szoktam arra gondolni, hogy milyen jó, hogy sokat pihentem.

Egyébként éppen nemrég gondoltam arra, hogy már területeken is ki próbálom magam. A sportbeli elszántságomat átviszem az üzleti életre és vállalkozok is. Még nem tudom, hogy mit, de hamarosan kiötlöm a dolgot. Lehet, hogy a spottal, kapcsolatos dologgal fogok foglalkozni, de lehet, hogy mással.

Egyébként filmes hírem, hogy szerepeltem az Üvegtigris 3. című filmben. Őszintén megmondom, nem volt benne nagy szerepem, de a Rudolf Péter azt mondta, hogy a legközelebbi filmjében nagyobb szerepet kapok. Úgy, hogy várom.

 

Egyelőre ennyi. Hamarabb fogok jelentkezni újra a bloggal, most már mint házas ember.

 

Sziasztok.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 A HARCOS PÁR :)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr692237895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása