Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A film karrierem

2010. október 17. 12:09 - Warrior

Sziasztok.

 

Itt vagyok újra. Csak azért írok most, mert szokás szerint nagyon sok a dolgom. Filmforgatásokon veszek részt. Később majd beszélek róla. Ma is hívtak, hogy menjek meghalhatásra egy tv filmbe. Természetesen örömmel megyek. Minél több ilyen felkérésre van szükségem. Azért ha valaki nagyban csinálja ezt a filmes dolgot, azzal nagyon jól lehet keresni. És én nagyban szeretném csinálni. És nagyon szeretek filmezni. Ez pontosan olyan dolog, amit akkor is csinálnék, ha nem fizetnének érte. Azért, ha fizetnek, az jobb!! Tényleg jó, hogy eszembe jutott fel akartam már régóta sorolni, hogy milyen reklám, tv, illetve mozi filmekben szerepeltem. Ezt megteszem az alábbi felsorolásban.

 

Reklám szerepeim:

 

- Vodafone reklám (egy harcost játszottam, egy videó játékban)

- Német mosópór reklámban játszottam egy biztonsági embert

- TNT internetes reklámfilmben játszottam egy gengsztert

- HALO 3. Xbox reklám. Magas rangú tengerészgyalogos katonát játszottam

 

Tv film, Mozi film szerepeim:

 

- Tolvajok Amatőr film (egy bűnözőt játszottam)

- Szomszédok Tv sorozat (munkást játszottam)

- Magyar vándor Mozi film (Dózsa György harcosa voltam)

- Bányató Mozi és Tv film (egy vagányt játszottam)

- Jóban, rosszban Tv sorozat (egy munkást játszottam)

- Barbárok Tv film (egy kemény utcai járókelőt játszottam, aki fellöki a Nagy Zsolt színészt)

- Ütközések Tv film (biztonsági embert játszottam)

- Presszó Tv sorozat (rablót játszottam)

- Kalandorok Mozi film (részeg román rendőrt játszottam)

- Egy rendező főiskolás vizsgafilmjében játszottam egy kemény fickót.

- Utolsó idők Mozi film (részeg benzinkutast játszottam)

- Tűzvonalban Tv sorozat (két évadban játszottam egy kemény bűnözőt)

- Született lúzerek Tv sorozat (orosz bűnözőt játszottam)

- Géniusz Tv sorozat (rendőrt játszottam)

- Diplomata vadász ( biztonsági őrt játszottam)

- Üvegtigris 3. Mozi film (biztonsági embert játszottam)

 

Hát egyelőre ennyi. És folyamatban van még jelenleg két film, amiről akkor fogok beszélni, ha végeztem a forgatással, illetve biztos szerepem. A fenti filmekben, mint színész szerepeltem és szinte mindig volt szövegem. Mint látjátok általában vagy bűnözőt játszok, vagy valami keményebb karaktert. Nekem ez nem gond. Bár egy színésznek bármit el kell tudnia játszani.  A színin iskolában erre tanítottak bennünket. Ha mindig kemény figurát kellene játszanom, a sem lenne probléma. Ahogy jó fiúkra, úgy rossz fiúkra is mindig szükség van. Bár nem feltétlenül rossz fiúkat szoktam játszani, inkább keményebb karaktereket. Bár egy bűnöző nem feltétlenül jó. Nyilván azért, mert olyan a karakterem. Az nagyon jó, amikor az ember kedvére harcolhat, lövöldözhet és játszhat a filmvásznon.

A terveim így hangoznak. Magyar film szerepek. Hollywoodi film szerepek. Magyar film főszerep. Hollywoodi film szerep.

ÍGY LEGYEN!!

Még jelentkezem. 

 

Sziasztok.

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr692378051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása