Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Filmek-Meg nem kapott film szerepek

2010. november 02. 12:54 - Warrior

Sziasztok.

 

Hétfő.

 Megint eljött egy új nap. Most hétfő van, és már most elkezdem írni a bejegyzést, hogy vasárnapra, amikor felteszem kellő mennyiségű információ álljon a rendelkezésetekre. Ma elég zűrös napom volt. Végül is nem volt annyira zűrös, de egy kicsit kapkodnom kellett. Az volt az oka, hogy ugye reggel elmentem edzeni, aztán délután 16.15-re kellett mennem egy angol film egyik mellék szerepére castingra. Valószínűleg egy balhés tengerészt kell játszanom. A főszereplő John Cusack lesz. Elég híres színész. Őt kell majd egy kicsit befenyíteni, mert a forgatókönyv szerint bele iszik az italomba. Az érdekesség az, hogy angolul kellett mondanom a szöveget. Persze ott adták oda és egy perc alatt nem igazán tudtam megtanulni. Azért elmondtam, amennyire tudtam. Azért jó lenn minél több ilyen külföldi filmben szerepelni. Persze ezt most is tapasztaltam, amit a múltkori bejegyzésemben is említettem, hogy az angoltudás, mennyire fontos.

 

Szerda.

 Ma nagyon elszomorodtam. Ma szerda van és múlt héten voltam egy másik szereplőválogatáson. Egy magyar film készül 56-ról. Ennek a filmnek az egyik szerepére voltam meghallgatáson. Úgy volt, hogy ma lesz a ruha próba és nem hívtak. Ezért oda telefonáltam és mondták, hogy nem kaptam meg. Azonnal elszomorodtam. Annyira szerettem volna benne szerepelni. És nem. Más kapta. A reklámoknál, már megszoktam, hogy nem mindig én kapok egy szerepet. De a filmnél még nem szoktam ezt meg.

Persze azt szokták mondani, hogy azért nem kap meg az ember egy szerepet, mert az nem ő. Ez lehet. És ezzel lehet az embernek magát vigasztalni. De én nagyon szerettem volna azt a szerepet. Persze kibírom, de ha valami az embernek fontos, akkor annak az elvesztését nem lehet könnyen fogadni. Nem?

Nem baj. Eddig is szerepeltem, ezután is fogok.

 

Péntek

 Ma péntek van. Lementem Egerbe a Főiskolára. Mondanom sem kell, hogy kínkeserves volt a felkelés. Utálok korán kelni. Általában elég későn fekszem le és ezért nem szeretek és nem is tudok korán kelni. Ma vonattal mentem le, mert a vonaton tudok aludni és nem kell az autóban levezetnem 150 kilométert. Szóval lementem és végig ültem az órát. Magyar filmtörténet II. óra volt. Méghozzá gyakorlat. Ilyenkor általában egy Magyar filmet nézünk, meg és azt elemezzük. Hát mit mondjak. Már sok elvont filmet nézettek meg velünk, de ez a mai vert mindent. Ha már láttatok elvont filmet, hát ez az volt. Még a címére sem emlékszem. Egy fiatalember egy napját mutatta be. A filmben csak amatőr szereplők voltak. Borzalmas volt. És az ilyen filmek, nem ám 60 percesek. Mindegyik legalább 120 perces. Kész kínszenvedés.

Én nem tehetek róla, de nem szeretem az olyan filmeket, ami szimbólumokban ábrázol és nagyon elvont. Én azt szeretem, aminek jó története van és jó vége.  Az én filmem is ilyen lesz.

 

Lassan búcsúzok. Egy hét múlva jelentkezem.

 

Sziasztok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr562415876

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása