Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Edzés után-Saját film

2010. november 05. 00:11 - Warrior

Sziasztok.

 

Eltelt a hosszú hétvége. Nagyon jó volt, mert voltunk kirándulni és fürödni a Aqua worldben. Nagyon jól érzetem magamat. Már rám fért egy kis pihenés. A sok edzés miatt néha nagyon fáradt vagyok. Olyan jó, amikor jön olyan időszak, hogy egy hétvégét lehet pihenni. Lehet, hogy néha túl is vállalom magam. Már ezen is gondolkodtam. Kevesebb dologgal kellene foglalkoznom. Néha nyugalomra van szükségem. Persze szeretem, ha pörögnek a dolgok, de jó néha leülni egy kicsit.

Hamarosan lesz a nyílt jiu-jitsu magyar bajnokság. Arra nagyon készülök. Sokat edzek és talán ezért is vagyok fáradt. Tudjátok nem mindig könnyű. Általában húsz évesekkel edzek. Tele vannak energiával és bizonyítási vággyal. Erősek, kemények. Na, őket kell edzésen megvernem és ez nem mindig megy annyira zökkenő mentesen. Keményen kell harcolnom, hogy legyőzzem őket, de általában oda teszem magam és sikerül. Nem csoda, hogy estére elfáradok. De hát ez a jó benne.

 

Egyébként ma voltam egy gyártásvezető barátomnál. Az ő cége forgatta a Kalandorokat. Abban játszottam a Haumann Péterrel és a Rudolf Péterrel. Szóval elmentem hozzá és elvittem neki a forgatókönyvemet. Megkértem, hogy olvassa el és mondja meg, hogy mennyi pénzből lehetne megcsinálni. Jelenleg filmet forgat, és ha azzal végeznek, azután elolvassa és megmondja a költségeket. Ennek függvényében tudok szponzorok után nézni.

Nagyon jó lett a történet. Igazi vígjáték, de ugyanakkor van mondani valója is. Véleményem szerint az egyik legsikeresebb Magyar film lesz. És nem csak azért, mert én írtam a forgatókönyvet, hanem tényleg jó a story.

Reklámok is lesznek benne, de természetesen nem zavaróan. Sajnos az nélkül nem lehet leforgatni. Támogatók kellenek. Nem kevés pénz egy ilyen film. És azt csak támogatókkal lehet megszerzni.

2011 nyarán szeretném elkezdeni forgatni. És decemberre a mozikba kerülhetne. Hatalmas szórakozás lesz. Meglátjátok!

 

Ha már konkrétumok lesznek, akkor konkrétumokat is fogok írni. Addig is szurkoljatok, hogy sikerüljön. Én nagyon rajra vagyok a dolgon. És így biztos sikerülni is fog.

 

Lassan befejezem. De mint mindig, hamarosan jelentkezem.

 

Sziasztok.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr882424842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása