Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Film forgatás

2010. november 08. 21:17 - Warrior

Sziasztok.

 

Tegnap voltam forgatni a Jolinak a filmjében. Nagyon korán kellett kelni, amit nagyon utálok. De ezt már említettem nektek. Szóval 6.15-re kellett mennem a Mafilm épületéhez. Onnan busszal vittek bennünket vidékre. Egy kastélyában volt a forgatás. Nagyon jó volt, de nagyon fárasztó. Nem könnyű 12-14 órát állni egy forgatáson, higgyétek el. Várni, amíg a kamera elé állhatsz. Sokan csak a film végeredményét látják. Az, hogy mi van mögötte, az nem látszik a kész filmen. Nagyon kimerítő és fárasztó munka a filmkészítés.

Tegnap egy kastély termében forgattunk. Odajött a Brad Pitt és nézte a forgatást. Sokszor ki szokott jönni. Mivel az Angelina Jolinak ez az első rendezése, gondolom kíváncsi rá, hogyan rendez. Ilyenkor általában hozza a fényképező gépét is és fényképez. Gondolom lelkes fényképész, mert úgy láttam, hogy nagyon szereti csinálni.

 

Szóval ott álltam a falnál egyenruhában, kezemben géppisztoly. Mindenkiről csinált fényképeket és így rólam is. Gondoltam belevicsorgok a fényképező gépjébe. Úgy is tettem. Amolyan igazi harcos módjára olyan arcot vágtam, mint aki éppen harcba megy. Ez nagyon tetszett neki és mosolygott rajta. Lefényképezett és mondta, hogy most csak simán álljak, mintha csak őrködnék. Egy testőrt játszom a filmben. Úgy tettem, ahogy mondta és simán álltam. Úgy is lefényképezett. Csinált legalább 8-10 képet rólam. Gondolom a film miatt csinált sok képet. A forgatás sok részletét megörökíti. Biztos s promóhoz kell majd.

 

Hát ez történt tegnap. Kemény napom volt, mert utána mentem diszkóba dolgozni. Ott reggelig ácsorogni. Hajnalban úgy estem be az ágyba. Hát ezek vannak. Mint tudjuk, mindennek ára van. A sikernek és az eredményeknek is.

A diszkóban egyébként nem volt semmi különös. Sok részeg volt, mint mindig.

 

Lassan befejezem. De hamarosan folytatom.

 

 

Sziasztok.

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr272434714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása