Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Reklám casting-Film kritikám

2010. december 03. 23:22 - Warrior

Sziasztok

 

Na, mit szóltatok a Meghallgatott imádsághoz? Gondoltam egy kis erőt adó bejegyzést írok. Úgy olvastam és nagyon megtetszett. Van mondanivalója és elgondolkodtató!Mikor ilyeneket olvasok, elgondolkodom, hogy mi az, ami rajtam múlik és mi az, ami nem?! Van olyan, hogy az ember mindent megtesz, azért, hogy sikerüljön valami és nem sikerül. És van olyan, hogy szinte alig teszünk valamit és sikerül. És van olyan, hogy keményen küzdünk és sikerül!!

 

Itt vannak például a szerep castingok. Ma is voltam egy reklám filmválogatáson. Egy prosztata gyógyszer reklámjának a válogatásán. A hajógyári szigetre mentem ki hévvel. Leszálltam az árpád hídnál és gyalog mentem el a hajógyári szigetre. Elég hideg volt. Gondolhatjátok főleg a Duna mellett. Bementem a bejáraton és az egyik épületben felmentem az emeletre. Ott található a Hollywood ügynökség. Bekopogtam és a kezembe adtak egy szöveget, amit a kamera előtt majd fel kell olvasnom. És kaptam még egy képekkel illusztrált story boardot, amin láttam, hogy hogyan kell játszani.A szöveget néhányszor átolvastam és mondtam, hogy tőlem mehet. Oda álltam a kamera elé és elmondtam, amit kellett. Fogalmam sincs, hogyan sikerült, de én soha nem érzem olyan nagyon meggyőzőnek. Nekem nehezen megy az, hogy egy pillanat alatt belehelyezkedjek a szerepbe. Pontosabban belehelyezkedek, de azért úgy könnyebb játszani, ha több idő van a szerep tanulmányozásához.Persze lehet, hogy csak én érzem úgy, hogy nem olyan jó!?

 

Hát ennyit a reklámról. Majd szólnak, ha engem választanak. Régebben megsértődtem, ha nem engem választottak, manapság már nem szoktam. Úgy gondolom, hogy egyszerűen nem az én szerepem. Ha nem kapom meg az egyiket, majd megkapom a másikat.Ennyi történt. Aztán este elmentünk a párommal moziba. Imádok moziba járni. Nagyon szeretem a filmeket. Ha tehetném, szinte mindennap moziba mennék. Természetesen ezt nem teszem. De ha tehetném!!!A bejegyzés végén írok egy rögtönzött film kritikát a nézett filmről. Csak úgy a magam szórakoztatására. A saját véleményemet írom. Ami lehet, hogy egyezik más véleményével és lehet, hogy teljesen ellentétes azzal. Ahány ember annyi féle ízlés. Én szeretem a jó filmeket. Például kifejezetten nem szeretem az olyan Magyar filmeket melyek elvontak. Rengeteg ilyen van. Nem is értem, hogyan lehet az, hogy költenek rá. Nem is értem, hogy a rendező mit, kart vele kifejezni.

 

Lehet, hogy én vagyok éretlen ezekhez a filmekhez, de nekem nagyon nem tetszenek.Pedig lehetne nagyon jó magyar filmeket csinálni, ahogy van is rá példa. Jövőre majd meglátjátok!! Nagy durranás lesz a filmem!! Kb. 500.000 ember fogja megnézni. Előre látom a sikerét! Annyira bízok benne, hogy az hihetetlen! Hogy miért azt nem tudom. De egyszerűen érzem. Lehet, hogy már nagyon unjátok, hogy állandóan beszélek a film tervemről, de nagyon, nagyon szeretném megcsinálni!!

 

FILM KRITIKÁM 

BÉRGYILKOSÉK  

Főszereplő Aston Kutcher és Katherine Heigl 

A film véleményem szerint nem több,  mint amit ígér. Van benne néhány poén és sokkal, de sokkal többet is ki lehetett volna belőle hozni.A sztori lényege, hogy a szőke Katherine által alakított karakter a Franciaországi Nizzában megismerkedik álmai hercegével, akit Aston játszik. Szerelem az első látásra. De a férfi múltjában vannak titkok, amit nem szívesen oszt meg, újdonsült szerelmével. Konkrétan azt, hogy bérgyilkos. Minden Amerikai filmben pont akkor csöppenünk a történetbe, amikor a főhős éppen ki akar szállni és új életet akar kezdeni. Filmünkben is éppen ez történik. Csak, hogy a munka dó ezt nem szívesen veszi tudomásul és igyekszik megnehezíteni a főhős életét, aki éppen a házasságára készül.Ha valaki még nem látta, akkor nem mesélem el az egész történetet. Nekem Aston játéka nem tetszett. Egy kicsit egy síkú volt. Mintha minden érzését egyféle képen tudná kifejezni. Ez a szerep ne volt neki való. Szerintem nem is érezte jól magát benne. Katherine hozta a kötelező szőke nő figuráját. Bár egy kicsit túlságosan is együgyűnek tűnt. Viszont a lány anyját alakító Catherine O’hara nagyot alakít a filmben. Olyan apró arc játékai vannak, ami már önmagában is nevetésre késztet.Szórakoztató volt számomra, eléggé lekötötte a figyelmemet és egy könnyed esti szórakozásra kiválóan alkalmas. De ne várjatok tőle mély értelmű mondani valót.Én egy kicsit felturbóztam volna. És természetesen más szereposztást csináltam volna.

Hát ennyit a film kritikámról.

 

Hamarosan jelenkezem!

 

Sziasztok.

 

 

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr982491899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása