Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok!!

2010. december 24. 22:49 - Warrior

Sziasztok.

 

Írok megint. Sajnos nem tudok mindig sűrűn írni. Ezt nagyon sokszor mondják is azok, akik rendszeresen olvassák a blogomat. Nagyon jól esik az érdeklődés és az, hogy sok embere szereti és olvassa az irományaimat.  Talán az lenne a legjobb, ha mindennap tudnék írni. Mert téma az lenne, mert mindennap eseménydús az életem.Tegnap este volt diszkó. Arról, hogy mi történt hamarosan írok.Jön a karácsony! És ez nagyon jó dolog. Én nagyon szeretem a karácsonyt. Amikor a nyárnak vége, olyankor az segít átvészelni a hideget, hogy jön a karácsony. A fenyőfa illata, mindig meghat. A szeretet ünnepe!

Tegnap voltam Egerbe vizsgázni. Pontosabban lementem, de valami oknál fogva már zárva volt a Főiskola. Hogy miért arról fogalmam sincs. Az igazság az, hogy azt mondták, hogy 16 óráig lehet menni, vizsgázni. Én 15 órára értem oda és sehol senki. Gondolhatjátok mennyire voltam bosszús. Két órát vonatoztam le Egerbe és két órát vissza. A semmire!! Jobb dolgom is lett volna, mint négy órát egy vonaton ülni! Hát ez van. Majd szóvá teszem az iskola vezetőségénél J!! Egyébként már nagyon jó lenne végezni az iskolával. Tudjátok nem egyszerű hétvégenet lemenni Egerbe. Ha legközelebb Főiskolára megyek biztos, hogy közelebb megyek.  

Arra is gondoltam, hogy Budapestre jelentkezem a Rendezői szakra, a filmművészeti egyetemre. Azzal csak az a probléma, hogy csak nappali tagozatra lehet járni. Az pedig, mint tudjuk elég macerás. Főleg egy olyan embernek, mint én, aki nem nagyon szereti a kötöttségeket. De hát valami valamiért. Azért a felvételi valószínűleg megpróbálom. Csak úgy kíváncsiságból.És itt van a karácsony. A szeretet ünnepe. Persze karácsonykor is lesz diszkó. Persze nem Szent este! De következő nap igen. Karácsony másnapján. Ilyen, hogy szünet az nem létezik. Show must go!!

Lassan befejezem, mert fáradt vagyok!!

 

Hamarosan jelentkezem.

 

Sziasztok.

 

És kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok nektek!! J

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr982537698

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása