Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Jiu-Jitus EB. Portugália Finálé

2011. január 30. 23:33 - Warrior

Sziasztok.

 

Tegnap nagyon későn végeztünk így már nem volt kedvem írni, de most pótolom. Szóval, megvolt a nagy összecsapás. Hát mit mondjak, nem életem legjobb formáját hoztam és nem egészen úgy alakult, ahogy terveztem, de bronzérmes lettem.Ez van. Hogyan alakult inkább ne kérdezzétek, de van egy bronzérmem. Nem fogom fel tragikusan, mert előfordul néha, hogy nem úgy alakul, ahogy szeretnénk. Egy biztos sokat tanultam a dologból. Például azt, hogy legközelebb a saját súlycsoportomban indulok és nem feljebb. Mert most az történt. Sajnos!! Legalább megpróbáltam. De legközelebb erre jobban fogok figyelni.

 

Szóval vége a Lisszaboni útnak és holnap indulunk haza. Tanulságos volt és nagyon sokat tanultam. Láttam a világ legjobb Brazil Jiu-Jitsusait és bízom benne, hogy egyszer én is olyan magas szinten fogom űzni a harcművészetet, mint ahogy ők csinálják.Persze nem vagyok már húszéves és ezen szoktam gondolkodni, hogy mik a céljaim a sportban. Mit akarok?Mert ugye Kempoban elértem mindent. Jiu-Jitsuban most már 3 alkalommal voltam EB. Bronzérmes. Viszont nagyon szeretnék egyszer aranyat nyerni.

 

Persze nem könnyű, mert azt nehezen tudnám meg csinálni, hogy naponta kétszer edzeni. Talán energiám sem lenne erre. Így is minden nap edzek. De néha úgy érzem, hogy nem ezen múlik. Hogy min azt nem tudom, de edzek tovább. És egyszer aranyat fogok hazavinni.És ami a legfontosabb a fiatalokat oktatni akarom, hogy nagyszerű harcosok legyenek és kiváló emberek. Ha ez sikerül, akkor megérte ennyit edzeni és versenyezni!

 

Köszönöm a sok barátomnak és tanítványomnak a bíztató szavakat. Köszönök mindent, amit kapok tőletek. Mindenkinek szívből kívánom, hogy olyan barátai legyenek, mint amilyenek nekem vannak.

 

Hamarosan jelentkezem.

 

Sziasztok.

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr62626557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása