Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Újra itthon

2011. február 05. 15:50 - Warrior

Sziasztok.

 

Itthon vagyok. Hétfőn érkeztem meg, de elég sok elintézni valóm volt és csak most tudok írni. A Facebookra feltettem egy általam összevágott kis filmet az EB-ről.  Zenével mindennel. Úgy látom, hogy osztatlan sikere van. Ennek őszintén örülök, mert ilyenkor látom, hogy tetszik az embereknek a munkám vagy sem. Ez később, amikor nagy mozi filmeket csinálok jól fog jönni.Szóval, mint láttátok Portugáliában is írtam a blogomat. Kivittem a laptopomat és a szálláson volt wifi. Persze nem ingyenes, hanem 50 centet kellet fizetni egy óráért. Esténként a kamerámról átmásoltam az aznapi felvett anyagot a laptopra és olyankor intéztem a blog írást.

 

Egyébként nagyon jó idő volt Portugáliában. Tizenöt és húsz fok körül. Azért az nem rossz január végén nem? Ott kint nagyon jó a klíma. Gyakorlatilag kilenc hónapon keresztül nyár van. Egyszer ki szeretnék menni nyáron is. Eddig minden évben csak télen voltam, mert ugye akkor van az EB.Itthon minden rendben. Ilyenkor mikor hazajövök, mindiig kell egy pár nap, hogy belerázódjak az itthoni dolgokba. Amikor külföldön vagyok, olyankor teljesen kikapcsolódok. A kinti élethez szokok és itthon nehezebb egy kicsit visszarázódni.  Egyébként az EB. azért is nagyon jó, mert  ilyenkor mindig látom, hogy merre kell fejlődni. Mit kell gyakorolni stb. A világ legjobb Brazil Jiu-Jitsusai ott versenyeznek és olyan dolgokat látok, amit tudok hasznosítani.

 

Egyébként véleményem szerint a Magyar harcosok nagyon jók. A világon mindenhol megállják a helyüket. És azt azért nem szabad elfelejteni, hogy nálunk még csak hat éve van Brazil Jiu-Jitsu. Más országokban, már több ideje edzenek. Úgy, hogy nem lehet okunk panaszra.A mozi filmemmel eddig még nincs semmi. Még mindig várom a költségvetést. A gyártásvezetőm azt mondta, hogy jövő hét végéig mindenképpen átküldi. Sajnos nagyon elfoglalt, mert más filmeket is készít elő. Viszont amíg nincs a kezembe a költségvetés, addig nem tudok szponzorokat keresni. Ha oda megyek például a Simens vezérigazgatójához, hogy szponzorálja a filmemet és azt kérdezi - „ És mennyibe kerül?” – mégsem mondhatom, hogy fogalmam sincs. Enyhén szólva is komolytalan lenne a dolog.

 

Azért is örülök, amikor csinálhatok kis filmeket, mert addig is gyakorlok. A rendezést, az operatőri munkát, a vágást, zeneszerzést stb.Ma egyébként sokáig aludtam. Egyrészt most pihenem ki az EB. fáradalmait, másrést tegnap sokáig vágtam a filmet. Reggelre mindenképpen fel akartam rakni a Facebookra. Mint látjátok ez sikerült is.Délután pihengetek, aztán este diszkó.

Egyelőre ennyi. Hamarosan felrakok a blogomra egy hosszabb filmet Lisszaboni utazásról, az amolyan képes beszámoló lesz a versenyről és Lisszabonról.

 

Hamarosan jelentkezem.

 

Sziasztok.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr252640305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása