Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Diéta :(

2011. május 11. 00:12 - Warrior

Sziasztok.

 

2011-05-10 HÉTFŐ

 

Hát itt vagyok megint. Elkezdtem a diétámat! Mondhatom nem könnyű! Eddig már három alaklommal csináltam végig a 12 hetes diétát. Ez abból áll, hogy naponta 2 óránként eszek, egy étkezésre zöldség, esetleg rizs és hal vagy csirke. Természetesen grillezve! Semmi olaj, csak minimális Oliva olaj!

Ez van a hét 6 napján, a hetediken pedig, ami általában vasárnak, szünnap van. Pihenő, olyankor bármi megengedett! Ezt minden évben megcsinálom, legalább egy alkalommal, de van olyan, hogy kétszer is! Ilyenkor szinte minden zsír lemegy rólam és eléggé lefogyok! A szervezetem kiüríti a zsírt és a káros dolgokat! Fantasztikus fitt vagyok olyankor, és kitűnő formába hozom magam a 3 hónap alatt!

De és ezen van a hangsúly, iszonyúan nehéz a diétát betartani! Főleg nekem, mert én imádom a jóllakottságnak azt az érzését, amit az okoz, amikor bezabálok! Képes vagyok bármennyit megenni a kedvenc ételeimből! Az étel abszolút központi helyet foglal el az életemben! És gondolhatjátok, hogy nem a saláták a kedvenc ételeim!Rakott krumpli az első helyen áll, aztán ott van a pörkölt minden formája, a rántott hús minden formája és akkor még nem is beszéltem a gyorsétkezdék, kínálatáról! Minden evő vagyok és hangsúlyozom, nem azokat szeretem, amikről azt tartják, hogy egészséges!És ilyenkor, amikor belevágok a dologba szinte meg kell erőszakolnom magamat! Nem könnyű!Az nagyon furcsa, amikor diétázok az étkezésekkor nem zabálom annyira tele magamat! Mert általában normál nem diétás esetben egy étkezés alkalmával annyit eszek, hogy még 6 óra múlva sem vagyok éhes! A diétás esetben, pedig egy étkezéskor csak annyit eszek, hogy két óra múlva már eléggé éhes vagyok!

Amikor elkezdem a diétát, az első hét nagyon nehéz! Amíg megszokom az új étkezési szokásokat! Aztán fokozatosan hozzászokok, de nem könnyű utána sem! Valahogy természetes vágyam, hogy az imádott ételből jól be zabálljak! De, ahogy az évek telnek, az ember anyag cseréje megváltozik és bármennyit edzek, nem tudok annyi kalóriát elégetni, hogy nem raktározzon a szervezetem! És mit raktároz? Zsírt!Ezért amikor diétázok azt érem el, hogy több kalóriát égetek el, mint amennyit megeszek! Így a szervezetem hozzányúl az elraktározott zsírhoz, hogy energiát nyerjen! Ennyi a trükk!

Azért eszek sokat, hogy a szervezetem azt higgye, nagyon sok kaja van, és nem kell raktároznia! Mert sokan elkövetik azt a hibát, hogy úgy akarnak fogyni, hogy nem esznek! Csak mondjuk naponta egy alkalommal és akkor is keveset! Biztos fogy ilyenkor az ember, de ez a súlyveszteség a lehető legrosszabb! És ennek általában az a vége, hogy az illető annyira éhes egy idő után, hogy kíméletlenül bezabál! És mivel a szervezet kevés táplálékot kapott az elmúlt időben, lelassul az anyagcsere! A szervezet, nem a zsírt bontja, mert azt raktározza az ínséges időkre! Az izmot kezdi bontani! A zsír pedig marad! És mivel az illető az éhség miatt bezabált, a szervezet, hogy bebiztosítsa magát a megvett táplálékból is zsírt csinál, hogy legyen mihez nyúlni, ha az illető továbbra is koplal. A szervezet készül arra, amikor már az izmot sem tudja bontani!Ha valaki naponta csak egyszer eszik, az egyenes út az elhízáshoz! Ha ez még este történik, az a legrosszabb!

Ezért eszem naponta hat alkalommal! És minden alkalommal csak keveset! Az igazi az lenne, ha ki számolnám, hogy mennyi kalóriát éget el a szervezetem egy nap és annál a kalória mennyiségnél kevesebb kalóriát kellene enni elosztva, naponta hat alkalommal! Nekem erre sem energiám, se lehetőségem, ezért egy jól beállt módszert alkalmazok! Az étkezéseimnél a szénhidrát mennyisége akkor, mint az összeszorított öklöm (rísz, főtt krumpli), ha kenyeret eszek az csak teljes kiőrlésű lehet és maximum egy szelete, vagy ha kisebb, akkor kettő! A hal, vagy csirke pedig akkora, mint a tenyerem!

Én ezt csinálom és nagyon bevált! Általában hetente 1 kg-ot fogyok! Most két hónaposra tervezem a diétát, mert két hónap múlva lesznek az edzőtáborok és ott sokat is edzek, és nem tudom az étel elkészítését megoldani! Ezen időszak alatt, terveim szerint 8 kg-ot fogok fogyni! Persze ehhez hozzájön, hogy hetente 5 alkalommal futok kb. 5-8 km között, hetente 5 alkalommal Brazil Jiu-Jitsu edzés és hetente három alkalommal súlyzós edzés!Hát ez van! Remélem, nem veszitek tudományos írásnak a bejegyzést! Csak segíteni akartam azoknak, akik hasonlóan akarnak fogyni! Én a 30 éves sportolói pályafutásom alatt ezeket tapasztaltam ki és sokat tanultam, hogy megfelelően csináljam!

A következő bejegyzésemben leírom, hogy milyen ízek hiányoznak Alegjobban, a diéta időszakában!

 

Hamarosan jelentkezem!

 

Sziasztok.

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr652894641

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása