Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

A csődöt mondott logika

2011. május 23. 17:09 - Warrior

Sziasztok.

 

Itt vagyok megint. Ahogy tervezem a filmemet, és egyre több emberrel beszélek, kezd kialakulni a kép, hogy mit kell csinálnom! A szakemberek egyre jobban azt tanácsolják, hogy szükségem van egy producerre! Egy olyan emberre, akinek az a szakmája, hogy pénzt szerezzen filmekre. Ezt én eddig is tudtam, de valahogy nem akartam elengedni a filmemet. Pedig nagyon úgy látom, hogy ez elkerülhetetlen!

Valahogy nem akartam, hogy más is beleszóljon abba, hogy milyen legyen a kész film. Természetesen, nem biztos, hogy beleszólnak, de mégis nagyon magamnak akartam az egészet. És a szakemberek ezt tanácsolják, hogy bele kell vonnom olyan embereket, akik, már rengeteg filmhez szereztek pénzt és sok filmnek voltak a producerei! Lehet, hogy igazuk van!Ezt valahogy nem akartam, de ha ez nélkül a film nem készül el, akkor hajlandó vagyok feladni azt a tervemet, hogy csak én csinálom meg!

És valóban egy kicsit kell a stratégiámon változtatnom! Az mellett, hogy én is keresek, szponzorokat be kell vonnom egy olyan embert, akinek az a szakmája, hogy pénzt szerezzen! Most a munka azon része következik, hogy egy olyan Producert kell keresnem, akinek tetszik a forgatókönyvem, a filmem és hajlandó a kapcsolatait és a tudását a filmem érdekében megmozgatni!

Már el is kezdtem a dolgot. Egy neves producert már meg kerestem. Elküldtem neki a film történetét tartalmazó szinopszist, bízva abban, hogy megtetszik neki. Hétvégén kapta meg és azt gondoltam, hogy hétvégén nem olvassa el a céges emaileket. De nem így történt. Legnagyobb meglepetésemre hamarosan jött a válasz. Azt írta, hogy ők nem csinálnak ilyen típusú filmeket és manapság nehéz filmet csinálni. Ezért sajnos nem tudja vállalni.Ez van. Megyek tovább! A vége szerintem úgy is az lesz, hogy nekem kell a teljes költségvetést megszerezni. Egyelőre úgy látszik, hogy csak én hiszek a történetben! Én tudom, hogy tuti siker lesz! Imádni fogják a nézők!

Fel vagyok rá készülve, hogy egyedül kell végig vinnem a tervemet! Persze, azért írok most egy másik Producernek! Először azokat a Producereket keresem meg, akiket valamilyen szinten ismerek! Akikkel találkoztam a filmes munkásságom alatt! Aztán, ha azok nemleges választ adnak (remélem lesz olyan, aki nem fog), akkor jönnek azok, akiket nem ismerek! Aztán, ha azok is nemleges választ adnak, én leszek a Producer! Én szerzem a pénzt!

Általában azt mondogatják a filmes szakemberek, hogy nehéz manapság filmet csinálni, a jelenlegi gazdasági helyzet, nincs pénz, és vagy ezer érvet hoznak fel, hogy miért nem lehet filmet csinálni!Tudjátok a furcsa az, hogy tíz évvel ezelőtt is ugyanezeket mondták! És filmek mégis készültek és készülnek! Azaz, vagy mindig is nehéz volt filmet csinálni, vagy mindig is könnyű!

Egyébként, amikor mondják azokat a dolgokat, hogy miért nehéz megcsinálni, azt én meg sem hallom! Mintha el sem hangzott volna! Számomra nem létezik, hogy nem lehet megcsinálni! Nem is akarok arról tudni!

ÉN MEGCSINÁLOM!! Tudom, hogy furcsa, hogy ezt állandóan hangoztatom a blogomban és lehet, hogy már nagyon unjátok. De itt legalább mindig meg tudom erősíteni magamban a célomat és az elszántságomat! Itt van rá igazán lehetőségem! Tudjátok néha nagyon nehéz az ÚT! Néha verejtékkel van kikövezve! És néha nem látja az ember a hogyant, csak a célt!

És nem könnyű úgy küzdeni, hogy melletted mindenki azt mondja, hogy ezt nem lehet megcsinálni! És a logika valóban azt diktálja, hogy lehetetlen a küldetés! De egyszer csődöt fog mondani a logika és a küldetés sikerül! És én, akkor hátradőlök és elégedetten mosolygok! A „csúcson” megpihenek, és onnan körülnézek és egy másik „csúcsot” nézek ki magamnak, amiről majd mindenki azt fogja mondani, hogy lehetelem megmászni! És, akkor neki indulok annak is!

De addig nagyon sokszor kell vicsorognom! Persze először ezen legyek túl!

Bocs, hogy ennyit írok erről, de muszáj valahol erősítenem, az elszántságomat! És köszönöm, hogy elolvassátok!Szóval az első Producer elutasított! Ma keresem a másikat! Majd megírom, hogy mit mondott!

 

Hamarosan jelentkezem.

 

Sziasztok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr982926503

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása