Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Filmezés-Könyv

2011. augusztus 10. 23:34 - Warrior

Sziasztok.

 

Már egy kicsit régen jelentkeztem. Hiába akarok írni, nem mindig van idő. Olyan is van, hogy leülök a gép elé és nincs ihletem. Hogy ez miért van, azt nem tudom. Pedig szeretek írni és mindig folyik belőlem a szó, de néha úgy érzem, hogy ott, akkor nincsen ihletem. Biztos nektek is van ilyen érzésetek.Elég sok minden történt a múlt héten. Biztos láttátok, hogy felraktam képeket a facebookra. Egy Főiskolás osztálytársam vizsgafilmjét forgattuk. Ha már ott voltunk megkértem az operatőrt csináljon rólam néhány képet, gondoltam jó lesz referenciának. Bőrkabát, balta stb. Igazi világmegmentő megjelenés. Hogy mikor lesz készen a film, azt nem tudom, de azonnal láthatjátok majd. Egyedül játszom benne és olyan elhagyatott helyen forgattunk, ami tükrözi, hogy a világ vége után vagyunk egy nappal! Szerintem jó lesz!

Már én is várom, hogy láthassam! Még van egy nap, amit le kell forgatni, de remélem, hamarosan megejtjük a dolgot és utána jöhet a végső vágás és lehet nézni!Már kaptam egy másik felkérést is egy másik vizsga filmben. Azt is el fogom vállalni, egyrészt sose lehet tudni, hogy mi lesz belőle másrészt, gyakorlom a filmezést, színészkedést stb.A saját filmemmel még nem történt említésre méltó, de mindennap küldök szponzorkérő leveleket itthonra és külföldre! Eddig még nem kaptam kedvező választ, de nagyon bízom benne, hogy egyszer a megfelelő ember kapja kezébe a levelemet, és összejön a film költségvetése! Nem adom fel és hajtok bármennyi időbe is teljen!

Az a baj, hogy lassan alakulnak a dolgok! Úgy látom, mindennek meg kell adni az idejét és a módját! Mindennek meg kell érni! Ezt néha nehéz kivárni, de ha sikert akarok elérni, akkor muszáj! A türelem filmet terem!Annyi mindent szeretnék megvalósítani! Itt van a filmezés, EB. Aranyat akarok nyerni, sok filmben szerepelni, szeretnék megtanulni anyanyelvi szinten angolul. Már elég jól beszélek, de inkább értem az angolt és a beszéd az nehezebben megy!Őszintén megmondom, nagyon akarok külföldi filmekben is szerepelni, illetve külföldi filmeket csinálni! Ehhez elengedhetetlen a profi angoltudás! Mindennap kell vele foglalkoznom, ha azt akarom, hogy jól menjen! De látom, hogy ez nagyon-nagyon fontos!Nem tudom, hogy említettem –e, de elhatároztam, hogy írok könyvet is!

Az egyik a sportolói pályafutásomról szól! Attól a pillanattól kezdve, amikor 10 évesen bementem a Bicskei Művelődési Házba edzeni, egészen addig, amíg levizsgáztam a 6. Danra.Mindent bele írok! A versenyeket, a vizsgákat, a kalandokat itthon és külföldön, ami a sporttal kapcsolatban történt velem! Nem szokványos harcművészeti könyv lesz, hanem olyan, ami szórakoztat. Nem száraz technikák és leírások lesznek benne, hanem történetek, sztorik! Olyanok, melyek feldobnak, néha tanulságosak.! Már megírtam belőle 37 oldalt. A könyv munka címe „Ahol a harcosok születnek”, de lehet, hogy még változtatok rajta!

Hogy hagyományosan, vagy e-book formájában lehet, majd olvasni azt nem tudom még! A hagyományos papír alap lenne a jobb, de úgy tudom elég drága mulatság annak a kiadása! Ez még alakulni fog!Gondolkodom még egy másik könyvön is, ami regény lenne, de ez még kezdeti stádiumban van! Majd kiagyalom a sztorit és lehet, hogy abba is belevágok! Természetesen mindet csak szép sorjában! Nem akarok mindenbe belefogni és abba hagyni! Ha valamit elkezdek, azt végig viszem és utána jöhet a következő terv végrehajtása! 

Hát egyelőre ennyi! 

Hamarosan jelentkezem! 

Sziasztok

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr13144850

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása