Egy Harcos naplója

A GYŐZTESEK SOHA SEM ADJÁK FEL! AKIK FELADJÁK SOHASEM GYŐZNEK!

Az apukák éjszakái!

2011. szeptember 05. 20:28 - Warrior

Sziasztok. 

Mostanában biztos többet olvashatjátok a bejegyzéseimet, mert rengeteg érzés van bennem és jó kí írni magamból és megosztani! Elég korán keltem ma, mert nagyon fel vagyok pörögve! Biztos, hogy a baba miatt! Felébredtem és gondolkodtam rajta, hogy remélem nem álom volt, hogy megszületett a fiam! És nem álom! Persze ez az egész hozza magával az aggódás érzését is! Olyan érzéseket, amiket eddig nem éreztem! Ezt nem mindig tudom kezelni! Nem is igazán tudom, hogyan kezeljem azt az érzést, hogy rendben van –e vele minden, hogyan alakulnak a dolgok stb.? Egy kicsit besárgult a drágaságom! Egy pár napig még bent kell maradnia a kórházba! Pedig olyan jó lenne, ha elfoglalná a helyét itt a kiságyba!Mindennap bemegyek hozzájuk és mindig várom, hogy a kezembe vegyem! Annyira jó lenne, ha holnap (szombaton) hazajöhetnének! Annyira aranyos baba, hogy az hihetetlen! És gyönyörű! Amikor a kezembe veszem és beszélek hozzá, akkor látszik, hogy megismeri a hangomat! Úgy figyel rám, hogy az hihetetlen! Imád enni és gyarapodik a súlya! Ez nagyon jó dolog!

 

Eltelt pár nap, amióta a bejegyzés elejét írtam! Már itthon van az én kis drágaságom! Fantasztikus baba! Ma például elvittük babakocsival sétálni! Mondanom sem kell, hogy friss levegő nagyon jót tett neki és átaludta a sétát. Persze ehhez hozzá járult az is, hogy a babakocsi elringatta! Persze ez nem mindig van így!! Nagyon sok álmatlan éjszakám van! Ha szerencsénk van, akkor éjjel azért alszik, de napközben előfordulnak nyűgös időszakok!! Olyankor úgy tud sírni, hogy azt nem tudjátok elképzelni!! Vagy akinek van közületek gyermeke, az el tudja!! Én eddig nem tudtam!! Nem nagycsaládban nőttem fel, soha nem hallottam magam körül gyereksírást!! Most aztán hallok! Igazán az a nehéz, hogy nem tudom miért sír!! Hogy segítsek?? Persze a rutinos szülők adják a tanácsokat és mondják, hogy a babának sírni kell!! De amikor meghallom azt a keserves sírást, nem gondolom, hogy nincs semmi baja!! Persze biztos nincs baja!! Rendesen eszik, alszik, és ha nagyon sír és az anyja felveszi, azonnal elhallgat!!

Az ember nem tudja megállni, hogy ne vegye fel!! Annyira aranyos és kiszolgáltatott, hogy lehetetlen nem felvenni!! Délutánonként én viszem a babakocsiba sétálni! Azt mind a ketten nagyon szeretjük!! Aztán jön a fürdetés, ami szintén nagyon jó!! Hol nyugalomban, hol sírással!!Ha szerencsénk van, éjjel alszik, ha nincs, akkor elég sokszor fel kell kelni, hogy nyugtassuk!! Amikor kétóránként evés van, általában én is felébredek! Nem tudok olyan mélyen aludni, mint régen!! Hallom, hogy szuszog és hallgatom a lélegzetétét!

Amikor az anyukája hasában volt, már akkor mondtam neki, hogy jó apukája leszek, és ehhez tartom magam! Olyan fantasztikus érzés hozzá bújni!! Amikor elalszik a mellkasomon, az fantasztikus érzés!! Ha megszólalok, élénken figyeli a hangomat és látszik, hogy ismerős neki!! Ha hiszitek, ha nem énekelni is szoktam neki! Azt nem mondom, hogy fantasztikus az énekhangom és lehet, hogy ha más meghallaná, szétröhögné magát, de úgy látom, a kisfiamnak tetszik! Megnyugszik tőle!!

Ma hallottam egy nagyon jó mondást! Ezzel búcsúzom most tőletek! 

Amikor egy kisbaba megszületik, hős is születik! Úgy hívják, hogy SZÜLŐ!! 

Hamarosan jelentkezem. 

Sziasztok.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://harcosnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr23204938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása